woensdag, januari 16, 2008

16/01: Wrieeed accident!!

Lap! Ik ben mijn wilde haren al kwijt! Twee seconden niet opgelet en ze hadden mij al in zo ne kappersstoel geduwd en de schaar in mijn mooie vlerken gezet! :-( Maar ja, 't werd misschien toch wel eens ver tijd en als ik eerlijk moet zijn, vond ik dat best wel fijn, me zo laten verwennen bij de kapper! De kapster was dan ook nog eens super lovend over mij en zei dat ze nog nooit zo'n braaf kindje bij zich in de kappersstoel gehad had! *trots* :-)

Maar allez, dat was eigenlijk niet het wried accident waarover ik het had. Ik heb vorige week namelijk mijn eerste geweldig grote en toch wel potentieel levensbedreigende wonde opgelopen. ;-) Gevallen bij het spelen en toch wel een paar wondjes in mijn hoofd daarbij. Serieus verschoten hoor; en de oudjes ook. :-( Voor het zekerste maar naar het ziekenhuis gegaan met mij maar ik werd direct ontslagen! Ook proper! :-) Ik heb zelfs niet eens draadjes om mee te pronken! :-( Maar met wat geluk wordt het toch een littekentje zei de dokter. ;-) Stoer eh? 8-)

Ondertussen is 't alweer vergeten hoor. Bij mij toch. ;-)

Foto's van de gapende wonde te zien in het foto-onderdeel. Gevoelige zielen gelieve zich te onthouden!

Verder de laatste tijd nog een grote sprong gemaakt qua woordenschat alweer! Een greep uit het aanbod: drinken, eten, gitaar, auto, bad, slab (al zeg ik wel "sla-sla"), leeuw, paard, muis, kukeleku, aap, oe-oe (zoals de aap),..

Ook het met 2 woorden spreken, breidt zich uit. Ik berisp de poes nu door "Neenee, miauw!" te zeggen bvb of in het park zeg ik: "Hallo paard!" (toegegeven, het was een hert maar een mens kan niet alles van de eerste keer juist hebben hé. ;-).

Het is nu stilaan niet meer bij te houden al die nieuwe woordjes enzo, dus hierna ga ik wel niet meer blijven opschrijven welke woordjes ik allemaal kan hé! Dat doe je bij een volwassene ook niet en aangezien ik dat stadium nu toch ook ver bereikt heb, lijkt me dat maar logisch. 8-)

Tot slot nog even meegeven dat ik de laatste tijd erg graag trappen loop! Naar boven ging al heel vlot, maar sinds kort doe ik dat dus ook naar beneden. Daarbij heb ik wel de neiging om 2 treden tegelijk te nemen, dus daar moeten ze mij nog wat bij sturen. Maar dat ik het erg graag doe, zie je ook aan het feit dat ik af en toe mijn pop neem en die dan ook van de onderste treden laat komen, haar ondertussen streng aanmanend dat ze trapje per trapje moet nemen. :-)

Allez, salukes en tot de volgende!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

dag liseken,
a zo'n schoon coupke dat ge daar hebt. Uw wondeke is ook schoon weggeschminkt voor de foto hé want da was toch wel een serieuze wond dat je daar had zene! stoere meiden worden stoer met vallen en opstaan hé grote kleine meid :-)
een schoon madamtje ben je al, hoe je daar zo 'sjiek' op de kapperstoel zit te kijken naar je spiegelbeeld (of de rare kakelende knippende mevrouw).
niet te snel groot worden hé en veel knufs van je neefje arne-parne
kus van tante sas

11:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home