woensdag, december 05, 2007

05/12: Bij mij is em al geweest!

Hallo!

Man, ik heb een leuk feestje gehad zondag! Vòlk dat er was, niet te doen! AL mijn tantes, nonkels en neefjes waren er! En natuurlijk de oudjes en grootoudjes ook. Druk, druk, druk maar oh, zo plezant! Veel te zien en te ontdekken en dat werd allemaal nog leuker toen er pakjes te voorschijn kwamen! Die had de lieve, goede Sint naar 't schijnt gebracht omdat we zo braaf waren geweest. Pfjoew zeg, heeft ie toch even niet gekeken toen ik de plant naar beneden keilde, de vuilbak omkieperde of een "hysterischke" stak toen ze mij wouden aankleden laatst. :-)

Zoooo leuk om mijn pakje uit te pakken! Lekker scheuren aan al dat papier! En daar kwam dan ook nog eens iets heel tofs uit! Zo'n soortement boomhut met allemaal beestjes en knopjes en geluidjes enzo.. Super! En er is zelfs een schommel aan die "wiiee" zegt zoals mama en ik altijd zeggen als we samen schommelen! :-)

Enfin, zo'n parties mogen ze nog geven van mijn part! :-)

Over cadeautjes gesproken: onlangs kreeg ik een buggy voor mijn pop Irma. Ik vond het eerst maar raar om dat rost mormel daar in te zetten, maar ik moet zeggen: ik ben toch al wat bijgedraaid. Met zo'n pop in je buggy zie je er toch normaler uit dan met een lege buggy rond te koersen hé. En Irma vindt het precies ook gezellig, dus we hebben wel al wat aan "bonding" gedaan ondertussen. Vriendinnen worden we misschien nooit, maar voor zo af en toe nekeer een wandelingske te doen samen: mja, dat zie ik nog wel zitten.

De woordenschat dan! Nieuwelingen zijn:

* kikker
* koe
* dodo
* oefaf ( --> betekent "olifant" wur! is toch duidelijk!)
* hallo

Allez, ik ga jullie al terug laten; drukke tijden hier want maandag vertrekken we voor een midweekje naar Center Parcs! Jeeeeeej! Voor het eerst daar gaan zwemmen enzo: ik kijk er al naar uit! :-)

Liefs,
E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hallo elise,
je zou het misschien niet denken, maar ik volg nog steeds met veel plezier je dagboek. de foto's zijn ook elke keer super; je bent een leuke meid en zeg eens aan je mama dat zij mooier wordt met de jaren! frank heeft chance met zijn vrouwtjes.
groetjes
vicky

5:39 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

hey vicky!

merci voor de complimentjes eh! en mijn mama zit ook al te blozen. :-)

7:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home