woensdag, augustus 15, 2007

15/08: A few giant steps for Elise!

Nahàààà! Gulder hebt mij allemaal wel serieus gemist zeker vorige week? Er was niet zoveel te vertellen, dus dacht ik: ik ga nekeer een weekje overslaan!

Ondertussen zijn er al een paar tandjes doorgekomen en ben ik hele dagen door supervrolijk en euforisch omdat ik nu geen pijn meer heb (op nekeer een ambetant uurke na). Kirren, zingen, lachen,.. ik vind alles weer fantastisch! :-) 't Was zielig hoor, die stomme tanden die door moesten komen: mijn tandvlees stond helemaal rood en gezwollen en er lag af en toe wat bloed in mijn bedje of op mijn pyjamaatje. :-(

Ik heb ook een nieuwe hobby erbij: koken! Kletteren met pannen, in pannen, naast pannen,.. Ik vind het allemaal even fantastisch! Net als dingen op elkaar zetten en vooral: afbreken!

Zijn jullie al bij de filmpjes gaan kijken? Mijn oudjes hebben er nog eentje opgediept uit februari, toen ik nog lekker diep lag te slapen in mijn vniffige bedje. Maar ze hebben ook een nieuw gemaakt van ik die heldhaftig pasjes zet! Ondertussen zit ik aan zo'n maximum van 9 pasjes; maar ik laat me nog vaak door mijn beentjes zakken als ik onzeker ben en als 't snel moet gaan, verkies ik nog altijd kruipen. :-)

Nieuwe woordjes zijn er ook bijgekomen! Mijn vriendje Bumba noem ik "Buba", "boef" is voor als er iets of iemand (meestal ik dan) op de grond valt, "gau" als ik iets wil aangeven en "kk" is als ik wil dat je mij pakt. "Biauw" en "woef" blijf ik enthousiast zeggen evenals "nee". "Mama", "papa" en "dada" zeg ik niet meer. Even vergeten denk ik. :-)

Zoentjes geef ik ondertussen ook graag maar wel van ver, nog niet op je wang.

Van tafel eet ik steeds beter mee (maar het is nog geen volwaardige maaltijd) en ook boterhammen gaan wat vlotter ('t is te zeggen: ik eet nu een halve snee per dag. :-) ).

Ik heb dus ineens weer op korte tijd een hele hoop bijgeleerd! Leuk hoor!

Allez, tot volgende week hé! Of de week erna.. Wie zal het zeggen? 8-)

Liefs,
E-lise.