woensdag, juni 20, 2007

20/06: Knuffelmie, knuffelyou!

Weten jullie eigenlijk al van die supercute karaktertrek van mij die naar boven aan 't komen is? Ik heb mij namelijk de laatste weken ontpopt tot een echte knuffelmie! Te pas en te onpas kom ik nu knuffels geven. Er zijn 4 soorten knuffels:

1. De tankknuffel. Als ik iets doe wat nieuw en dus een beetje spannend is, kom ik tussendoor snel even terug naar mama of papa om moed te tanken en dan kan ik er weer tegenaan.

2. De vermoeidheidsknuffel. Ook wel "de hangknuffel" genoemd. Als ik moe ben of me niet lekker voel, schurk ik me tegen mama of papa aan. Ik sla wel mijn armpjes rond hen, maar laat me daar wel volledig bij hangen.

3. De knuffel-op-vraag. Tsja, dat vinden mijn oudjes natuurlijk wat, dat ik zo knuffel. En zeker sinds ik te kennen heb gegeven dat ik hun begrijp, is het hek helemààl van de dam. "Krijgt mama een knuffel?" galmt het dan voor de 700ste keer door het huis. Maar allez, chance dat ik zo graag knuffel!

4. De echte liefdesknuffel. Ik kom dan echt, zomaar uit het niets, tijdens het spelen ofzo, een echte, dikke, gemeende, lieve pakkerd geven. Cuuuute!

Wat is er nog te vertellen.. Oh, ja: ik sta geregeld op mijn hoofdje als ik in mijn box aan 't spelen ben. Mijn mama is bang dat ik een van dees dagen nekeer ne koprol ga maken en mij zeer ga doen. Die weet natuurlijk nie da 'k ik wel voorzichtig ben wur!

Allez, ik ga wat gaan pakken, want we vertrekken vrijdag voor een weekendje naar de Veluwe! Mijn oudjes hebben wat te vieren, want ze zijn morgen exact 9 jaar samen! Proficiat mama & papa!

Liefs,
E-lise.