woensdag, mei 02, 2007

02/05: Mijn eerste pool party!

Hallo iedereen!

Ik zal nekeer direct in huis vallen met hèt evenement van de week zie! Mijn zwembad! Hebdet gezien, hebdet gezien? Sjieke dinges eh? Niet zomaar een plonsbadje hé! Neenee, een echt subtropisch zwemparadijs! Het enige dat ontbreekt, is een golfslagbad en zelfs daar is wat aan te doen met de nodige protties! 8-)

Ik heb dan ook al direct mijn eerste pool party gehad gister en een paar vriendinnen uitgenodigd. Die hadden hun oudjes meegebracht, dus gelukkig hadden mama & papa dan ook wat bezoek. ;-) En tof dat dat was zeg! Er is gesplensd en gesparteld dat het een lieve lust was hoor!

Ik heb ook iets nieuws bijgeleerd deze week! Mijn armpjes hoog de lucht ingooien als mijn oudjes "jeeeeuuuuuj" zeggen! Cute alweer.

Verder begin ik stilaan ook een temperamentje te laten zien als mij iets verboden wordt. Ah, ja, want nu ik zo snel kruip, moeten mijn oudjes mij leren waar ik allemaal niet aan mag zitten en da's veeeeel hoor! Als ze "nee" zeggen, herhaal ik die "nee", schud ik met mijn hoofd en pruttel ik flink wat tegen. Moeilijk voor de oudjes om daaraan te weerstaan blijkbaar, dus ik hou die strategie nog maar even vol. Ooit breken ze wel.

Allez, ik moet dringend nog wat gaan zwemmen, dus salukes en tot volgende week hé!

Liefs,
E-lise.