woensdag, maart 21, 2007

21/03: Een nieuwe lente, een nieuw geluid..

.. en dat nieuwe geluid is: tandenknarsen! Horendol heb ik er mijn mama al mee gemaakt. Echt zo een venijnig scherp op elkaar krispen van mijn 6 fonkelnieuwe tandjes. Haha, schoon chantagemateriaal! "Aaaaaaah gij doet mij iets eten wat ik niet lust?" Do the knars! 8-)

Van een nieuwe lente daarentegen is er ondertussen alweer niet veel meer te merken. We hebben hier omgod zelfs sneeuw gehad eergister! Nu had ik wel al eens vaagweg sneeuw gezien, maar 't was nu de eerste keer dat ik in die vlokkenmassa zat. Met Jan De Wilde zit je dus sowieso goed hier ten huize Goossens-Nijs: ofwel krijgen de blaadjes bomen, ofwel ben je zo gelukkig in de eerste sneeuw! :-)

Voor de rest ben ik deze week terug supermakkelijk en vrolijk enzo. Ik eet terug goed, kan me terug goed alleen bezighouden, enz.. Leuk en ontspannend voor de oudjes, en voor mij eigenlijk ook wel. :-)

De "leer-uit-een-gewone-beker-drinken"-lessen werpen ook hun vruchten af: ik mors nu toch niet meer méér dan dat ik drink. :-)

De kruippogingen daarentegen lijken niet echt enorm te vorderen. Het vreemde is ook dat ik veel meer bezig ben met proberen rechtstaan dan met proberen kruipen. Dat laatste interesseert me precies niet zo. Dus sta ik in kruiphouding, om dan vervolgens mijn benen volledig te strekken en dan iets rond me te zoeken waar ik me kan aan optrekken.

Allez, salukes iedereen!

Liefs,
E-lise.