woensdag, januari 31, 2007

31/01: Kortste blogje ooit

Hey iedereen,

Allez, 2 van de 4 tandjes staan er dan toch al door bovenaan. Voorlopig lijk ik geen last meer te hebben, dus ik denk dat die andere 2 nog wel even op zich gaan laten wachten.

Verder staat er een grote verandering voor ons gezinnetje op het programma deze week: donderdag verandert mijn papa van werk! Hij gaat dan in Brussel werken bij Mobistar. Normaal gezien zou hij wel ongeveer op hetzelfde uur thuis moeten zijn en eigenlijk zelfs iets vroeger dan anders. Gelukkig maar, want ik speel graag nog een eindje 's avonds met mijne papa voor ik moet gaan slapen hoor! Die zwiert mij dan altijd zo rond enzo.. Zaaaaaalig! Veel succes op je nieuwe job hé papa!

Allez, dat was het eigenlijk met de nieuwsflash voor deze week; meer is er namelijk niet echt te vertellen. :-) Enkel nog:

Nog 9 keer slapen en we gaan weer een weekendje naar Center Parcs!! Jipieeeee!!

Liefs,
E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Elise, zeg eens tegen je mama dat ze een foto van je mooie tandjes on line moet zetten!

1:41 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

't Was een hele strijd, maar ik heb me dan toch gewonnen moeten geven, dus de foto staat er hoor Debbie! ;-)

9:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home