donderdag, december 07, 2006

06/12: Snotneus

Mijn oudjes zeggen dat ik een snotneus ben!! :-(( Of heb, dat kan ook, want ik ben sinds dit weekend serieus aan 't snotteren. Voorlopig lijkt het een gewone verkoudheid, maar het RSV-virus doet sterk de ronde, dus het wordt goed in de gaten gehouden.

Daarbij komen mijn bovenste tandjes er ook door, dus 2 keer ongemak deze week. Maar ik ben weer de engelachtige zieke hoor; ik ben natuurlijk wat lastiger en slaap wat slechter enzo maar ik ben meestal zooo makkelijk af te leiden met wat aandacht hé; niet te doen hoe braaf ik altijd ben!

En omdàt ik natuurlijk zo braaf ben, is Sinterklaas langs geweest bij mij! *trots* Ik kreeg een rammelaar van Bumba en een lekker peperkoeken hartje, maar die hebben mijn oudjes al bijna helemaal opgegeten en ik heb niets gekregen!! :-(( Verder heb ik van vrienden van mijn oudjes nog een beertje met een knisperboekje erin gekregen en een nijntjes-melktandjes-bewaarpotje. Leeeeeeuuk!!

Morgen word ik ook een half jaar! Oud al hé? :-) Op mijn menu verandert er dan vanalles: ik mag dan bijna alle groenten en fruit eten èn ik mag vlees en vis beginnen eten bij mijn groentenpapje! Mmmmmm.. Lekker hoor! En veel afwisseling zo.

Allez, ik ga nog wat ziekjes liggen wezen hé. Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.