dinsdag, oktober 24, 2006

25/10: Ziekjes

Hallo iedereen!

Ik ben ziekjes! :-( Veeeeeel diarree. Met de eerste medicatie werd het niet beter, dus krijg ik nu iets anders; hopelijk helpt dat want ik voel mij echt niet goed hoor. Ik ben telkens alleen maar even wakker voor mijn voeding en een heel klein beetje spelen, en dan wil ik alweer slapen. Ik ben dus wel een makkelijke zieke hé? Alleen word ik 's nachts ook soms wakker en da's dan weer minder natuurlijk. ;-)

Voor de rest heb ik 4 dingen ontdekt in de afgelopen week:

* Mijn voeten! Daar zit ik nu vaak naar te staren en ik grijp ze soms ook vast.

* Mijn beenspieren. Ik doe al verwoede pogingen om op eigen benen te staan! Ik moet natuurlijk nog serieus ondersteund worden, maar ik druk mij al flink af met mijn voeten! ((Kan je trouwens ook zien op een van de foto's.)

* Bellen blazen. Man, met dat laatste heb ik me al geamuseerd! Vooral met eten in je mond is dat geweldig grappig. 8-)

* De wind. Nu het wat slechter weer is buiten, voel je de wind supergoed op je gezicht en dat vind ik zo'n leuk gevoel dat ik dan iedere keer begin te lachen. :-)


Over eten gesproken: de groentenpap blijft goed vooruit gaan; ik eet nu zo'n 70 gram. Ik moet wel zeggen dat mijn mama in heel dat groentenpapgebeuren een harde tante is gebleken hoor. Die geeft dus niet op hé! Daar ga ik later nog mee afzien denk ik. Hoewel ik wel al in de smiezen heb dat ze uiterst vatbaar is voor mijn fameuze charmante glimlach. Hèhè. 8-)

Oh, ja: mijn favorieten tot nu toe zijn witloof en pompoen; worteltjes en bloemkool vind ik maar niets..

Verder ben ik deze week voor het eerst naar het buitenland geweest; meer bepaald naar Nederland. Toch zeker 20km hier vandaan! Jaja, een echte rondreiziger ben ik. :-) Weer een hele hoop nieuwe kleertjes (allemaal roze natuurlijk; als anti-madammen-die-mij-ne-mooie-jongen-vinden-middel) en speelgoed gekregen. Dat laatste had ik echt wel nodig, want ik begon wat uitgekeken te geraken op mijn ander speelgoed. Ne mens moet wat afwisseling hebben hé. Oh, ja: mijn oudjes hebben mij ook een wreed koddige muts gekocht; ook weer te bewonderen in het foto-onderdeel. :-)

Tot slot hebben mijn oudjes nen truuk gevonden om mij te doen schaterlachen. Mij doen verschieten! Ja, niemand heeft mij er ooit van beschuldigd een normaal kind te zijn hé! :-) Alleszins: dat vind ik dus zo grappig dat ik echt begin te schaterlachen. En dat vinden mijn oudjes dan weer zo grappig dat ze mij veel doen schrikken enz.. Het werkt echt! :-)

Allez, ik ga nog wat uitzieken in mijn bedje. Tot volgende week allemaal!

E-lise.