donderdag, september 14, 2006

14/09: Nostalgie..

Deze week heb ik bewust mijn blogje verschoven van woensdag naar donderdag. Vandaag is het immers een wel héééééle speciale dag. Het is immers precies 1 jaar geleden dat ik uit de diepvries gehaald werd en bij mama in de buik geplaatst werd. Ik was wel blij hoor, want ik zat daar al van in maart en het begon daar toch echt wel serieus koud te worden. Bij mama was het veel warmer! :-) Ik zat daar toen samen met een broertje/zusje, die het jammer genoeg niet haalde.. Mij gaven ze trouwens ook maar 5% kans om het te halen, maar dat moeten ze juist tegen mij zeggen natuurlijk! Ik dacht van: "ik zal ze daar nekeer wat laten zien zie!" En zie mij hier nu zitten! Allez, ge ziet mij niet, maar 't is bij wijze van spreken hé! ;-) Hoe mama en papa zich toen voelden kan je lezen in mama's blog.

Gisteren naar de kinderarts geweest voor mijn 2de inentingen. Mijn mama was mij helemaal aan het afleiden met lieve woordjes en aaitjes zodat het spuitje al gegeven was voor ik er erg in had. Zodoende miste ik dus mijn kans om mijn keel open te zetten. :-( Ik hang ook nekeer graag de drama queen uit hoor! Ik heb me dan 's nachts maar goed laten gelden. :-) Wist ik veel dat mama daardoor de babymassageles zou afzeggen omdat ze dacht dat ik te moe en te ziekjes was! Nu moet ik een hele maand wachten voor er alweer een les is. :-/

Maar bon, ik ben dus weer helemaal goedgekeurd bij de kinderarts hé. Ik weeg nu 6.5kg en meet 62cm. Ik mag binnen een dikke week beginnen met groentepapjes te eten! Hihi, daar kijk ik al naar uit; lekker eten uitspugen en er met mijn handjes in zitten. :-) Nu kom je daar nog mee weg hé, dus ik moet ervan profiteren. Verder nog even gebabbeld over dat ik nog naar niets grijp, maar de kinderarts had er het volste vertrouwen in dat dat nu wel snel zou komen. Ze schrok dat ik al tandjes had (had ze nog nooit gezien zei ze; tsja, ik heb het wel voor wat tegendraads doen ;-) ), maar ze ziet er wel nog geen volgende klaarzitten, dus daar zal ik de eerstkomende weken normaal geen last van hebben.

Wat valt er nog te vertellen..? Oh ja, ze hebben mijn wiegje omgebouwd van een schattig maar toch wat onnozel geworden babywiegje met een mooie hemel en een parkomrander enzo naar een echte speelbox voor semi-grote kleine kindjes! Leuk hoor; ik kan nu veel beter rondkijken en er hangt veel meer speelgoed in; vooral aan dat bolletje draaien vind ik wel plezant (zie foto's). :-)

Allez, nu ga ik nog wat maffen want deze keer ben ik wèl wat ziekjes van dat spuitje; wat koorts en ik ben nog maar 3 uurtjes wakker geweest vandaag.. Zielig hé?

Zo, dat was het voor deze week èn volgende week, want dan zit ik met mijn oudjes gezellig een midweekje in Center Parcs! Jeeeej!! Tot binnen 2 weken dus (met ongetwijfeld een hele lading nieuwe fotootjes ;-) )!

Kusje,
E-lise.

1 Comments:

Blogger josé said...

ahhh....helemaal niet bij stil gestaan, maar das een extra feestdag die veel kindjes niet hebben. Je boft toch maar weer Elise !

Wat fijn dat je het prikje niet gemerkt hebt, heeft mama goed gedaan.

hele fijne vakantie, kleine meid.

nu ga ik eerst je fotootjes kijken

10:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home