dinsdag, augustus 29, 2006

30/08: Rolling rolling rolling!

Haha, ik heb mijn mama doen verschieten gister! Ik lag op mijn speelmat; helemaal aan één kant (heb ik het liefste want daar is een spiegeltje en daar kijk ik veel in (tsja; ik doe ook maar mijn mama na hé!)). Mama ging even de video programmeren en HOPLA! Toen ze terugkwam lag ik helemaal de andere kant, en zelfs niet meer op mijn speelmat! Ergens konden mijn oudjes het niet geloven, maar ze kwamen dan toch tot de enige mogelijke conclusie: IK BEN OMGEROLD! En niet zomaar van rug naar buik of omgekeerd zoals de meeste babietjes eerst doen; neenee, direct rond mijn as gedraaid! Of dit natuurlijk ècht zo gebeurd is, weet enkel ik. 8-) Ze had mij maar niet alleen moeten laten, nèm! Haha, zal ze niet snel meer doen nu. 8-)

Iets bijleren hoort nochtans perfect bij de "regeldagen" die ik vorig weekend had, dus in dat opzicht zou het wel logisch zijn dat ik ineens iets nieuws kan. Want man, man, man, ik ben lastig geweest hoor! Huilen, krijsen, niet willen slapen, veel minder eten, enz.. Maar nu zijn de moeilijke dagen voorbij en ben ik weer hetzelfde engeltje als daarvoor: veel lachen en makkelijk inslapen. Mijn oudjes boffen toch nogal met mij hé? :-)

En heb je het gezien bij de foto's? Ik ben voor het eerst in het grote bad gegaan! Mijn mama is nog meegegaan natuurlijk hé! Ah ja, zo alleen is nog iets te vroeg wur. Ik vond dat best wel plezant, zo met zijn beidjes in ons blootje in dat lekker warme water. Mogen ze nog doen met mij!

Verder geen nieuws meer deze week. 't Zal nog niet spectaculair genoeg zijn met het al dan niet omgerol zeker? 8-)

Daaaag!

Mystery-E-lise. 8-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dag mijn zoetje! gij zijt nogal nen artiest zeg! ne keer een draai rond uw as als er niemand bij is, amai! maar als ge in uw bad zit worde liever nie gefotografeerd heb ik den indruk (tweede foto). Die papa-razzi ook hé :-) maar ge kunt ook al schoon rechtop zitten in bad, de mama moest u eigenlijk nie helpen hé, a ja, ge kunt immers al alleen rond uw eigen as draaien op de speelmat ;-) en ge wordt met de dag schattiger en mooier, nie om te doen! ge hebt het nie van vreemden hé. Allé, schoon engeltje zijn (wa nie moeilijk is) en tot de volgende keer hé.
dikke kus,
tante sas

1:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Niks meer te melden? En die mondschimmel dan?! Kom Elise, schrijven!

6:02 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Jamaarja! Mij niet opjagen hé. 't Is nog geen woensdag wur! :-))

11:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home