woensdag, augustus 16, 2006

16/08: Spuit 11 geeft modder

Absoluut niet van toepassing deze uitdrukking, tenzij dan in verband met mijn eerste spuitjeservaring wur! :-) Man, ik kan u zeggen: dat deed geen deugd! De prik van de spuit ging nog (ik was trots op mezelf dat ik enkel maar een beetje lastig keek maar geen kik gaf), maar toen ze die vloeistof in mij begonnen te spuiten, heb ik fèrm mijn keel opengezet zulle! En toen was het ingespoten en toen nam die kinderarts mij toch wel op en begon die mij te troosten zeker! Ik keek eens naar mijn mama en die had hetzelfde gedacht! Het troosten wordt toch wel door de mama gedaan zeker! Enfin, eindelijk had die arts-van-mijn-voeten (ja, ik heb het altijd een zachte en toffe gevonden, maar de liefde is uit hoor!) dat door (moet je daarvoor nu zo lang gestudeerd hebben?!) en gaf mij aan mijn mama. Et voilà! Gekrijs gedaan! :-)

Ze heeft mij op nog vanalles onderzocht en gedaan en de conclusie is dat ik toch wel een ferm gezond boeleke ben! Ik weeg nu 5kg900 en meet 60cm. Een "serieuze brokke" gelijk dat ze in Lokeren zeggen!

Ivm mijn reflux, mogen mijn oudjes binnen een paar weken nog eens proberen de boel af te bouwen; na 3 maand zijn bij de meeste baby's de grootste spijsverteringsproblemen voorbij, dus we hebben er goeie hoop op!

Verder hebben we het ook gehad over mijn motorische ontwikkeling en die was niet altijd even goed; ik kan nog niet mijn hoofdje optillen als ik op mijn buik lig en ik heb mijn handjes nog niet ontdekt (dat wil zeggen: ik kijk er niet naar en maak geen aanstalten ze te gebruiken om ermee naar dingen te slaan of ze te grijpen). Maar dat komt allemaal wel in orde; met mijn hoofdje rechthouden en brabbelen was ik dan weer bij de vroege, dus.. Wij babietjes kunnen niet allemaal hetzelfde zijn hé.

Voilà zie! Dat was alweer nekeer mijne parlée voor deze week. Tot volgende week!

E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Liesemiezeken,

't is de meme hier. Ik had graag het adres van dienen dokter gehad want die gaat nu met mij te doen krijgen hé dat begrijpt ge wel.

Kinderen al zo vroeg aansporen om hun handen te gebruiken en te slaan, ik weet niet wat ik hoor. Waar heeft die haar studies gedaan (als ze wel studies gedaan heeft-vraag de volgende keer toch maar beter een een idenficatiebewijs) ??????????

Een geluk dat ze nog niet kan verstaan wat jij brabbelt, want je zult haar waarschijnlijk wel goed op haar plaats hebben gezet. De traditie voortzetten hé meisken !

De meme

1:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dag moppie,

je hebt dat weer goed gedaan de afgelopen weken. En idd wat een raar mens die dokter; wrsch was ze een beetje jaloers op je mama en wilde ze dat brokje charme zelf wel eens in handen hebben :-)

heb je laatste foto's gezien ; wat een charme! Dat belooft voor later:-)

dikke kus,
tante sas

11:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home