woensdag, augustus 09, 2006

09/08: Een gevoelige volgens-het-boekje-baby

9 weekjes vandaag! En een hele rustige week achter de rug. Allez, rustig: er is niets speciaals gebeurd op het vlak van mijn ontwikkeling, maar voor de rest wel veel bezoekjes gedaan en gekregen. En ik merk toch wel dat ik daar dan wat van slag door ben: meer wenen, onrustig zijn, uit mijn ritme, enz..

Een van de bezoekjes van deze week was trouwens een vriendin van mama van vroeger die een tijdje in Egypte heeft gewoond, maar terug naar Lokeren zou komen wonen omdat ze een tweeling verwacht en die liever hier zou zien opgroeien. Mijn mama vond dat supernieuws en ik ook wel eigenlijk: heb ik er direct 2 vriendinnetjes bij! Als we even grote kletskousen worden die ook vanalles uithalen samen, is mijn mama wel gezegend, amai! :-)

Mijn mama is een boek aan het lezen ("de babyfluisteraar") en volgens de typering daar ben ik een combinatie van de "gevoelige baby" (die dus vrij snel van slag raakt door verandering) en de "volgens-het-boekje-baby" (die niet veel huilt maar ook niet altijd slaapt en perfect op schema zit met zijn ontwikkeling). Ik vind dat vrij goed geraden van die madam!

Verder is de afspraak voor mijn eerste bibberspuitjes verlegd naar nu maandag. Nog even uitstel van executie dus voor mijn mama en mij!

Tot volgende week!

E-lise.