woensdag, augustus 02, 2006

02/08: Een ander kindje!

De laatste tijd slaap ik zo vaak de nacht door èn ben ik overdag zo braaf, dat mijn oudjes het altijd maar hebben over dat ik precies een ander kindje ben. Dat vind ik toch maar een rare en verontrustende uitdrukking hoor! Ik ben toch helemaal geen ander kindje..? Of zouden ze het hebben over.. dat mormel.. daar in mijn wiegspiegeltje..? Hmm.. Daar moet ik dringend mijn Mevrouw Puttermans-kwaliteiten nog eens aan tonen dan. :-)

Alleszins: ik vond dat er genoeg gezaagd was over dat andere kindje en dus heb ik vandaag nog maar eens een ambetant dagje. Je weet wel: lastig van 's morgens tot 's avonds en vaker willen eten enzo. Ze zullen 't rap niet meer over dat ander kindje hebben dan! :-) Nee, 't zou kunnen dat het door meneer de osteopaat komt dat ik zoveel last heb; of misschien heb ik weer zo'n regeldagje..

Maar voor de rest ben ik dus al uitzonderlijk braaf geweest de laatste week! Ik begin nu ook echt wel veel te brabbelen; met intonatie en al! Mijn oudjes vinden het super en slaken dan die kinderachtige kreetjes van plezier. Raaaaare mensen hoor! :-)

Ik ben zo stilaan ook aan het overschakelen op het volgende maatje kinderkleertjes en dat vindt vooral mijn mama niet zo fijn blijkbaar. Je kent dat hé: haar kleine meid wordt groot enz.. Wat ze blijkbaar wèl leuk vond, was dat het aanleiding was voor een moeder/dochter-winkeldagje, want ja: ik zal maar nekeer iets tekort komen hé! Nuja, ik vond het ook wel leuk; al die aandacht altijd aan de kassa en die vertederde blikken die mensen dan altijd in mijn wiegje werpen. Leeuuuuk! :-)

Verder niet zoveel te vertellen deze week. Volgende week moet ik voor mijn eerste spuitjes gaan (brrrr) dus daar kijk ik niet echt naar uit (en mijn mama al evenmin ;-) ). :-(

Tot volgende week allemaal!

E-lise.