woensdag, juni 28, 2006

28/06: 1 2 3 test 1 2 3

Hallo iedereen!

We zijn net terug van mijn gehoortest bij Kind en Gezin. Man, wat was dat voor iets raars jong! Ik kreeg een soortement koptelefoon op mijn hoofd en die was dan met allerlei draden verbonden met een machien en dat ging dan nekeer zeggen of ik goed kon horen of niet. Ja, du-uh! Dat had ik ze ook zo kunnen vertellen hoor!

Maar bon, alles is dus ok: ik kan perfect horen! Of ik nu ook nog ga luisteren is nog iets anders natuurlijk. 8-)

Ik heb mij verder weer ferm geamuseerd daar: toen papa mij in de weegschaal legde voor een zoveelste controle van mijn gewicht, vond ik het maar eens tijd om mij te ontdoen van alle pipi die ik zo lang had opgehouden, speciàààààl om mijn papa te pesten! En er kwam wat uit hoor! Heel mijn papa zijn hand kletsnat en in de weegschaal bleef een serieuze plas achter. Ik moet toch overal mijn stempel nalaten wur!

Maar sowieso vind ik dat een leuke bezigheid: plassen als ik mijn pamper niet aanheb. Ik doe dat geregeld; net als die andere boodschap daar.. Allez, die grote! Niets zo leuk dan die dingen de vrije loop laten als niets je belemmert! Ow, en zo vlak na het bad als ik helemaal proper gewassen ben, vind ik dat ook wel fijn. Ik ben dan zo ontspannen als iets en ja: dan komt van het een het ander hé.

Wat is er de afgelopen week nog gebeurd? Mama en papa zijn met mij naar de dokter geweest omdat ik toch veel huilde en pijn leek te hebben. Dat hadden ze gelukkig door, want ik had inderdaad veel last. Reflux volgens de kinderarts. En dus hebben ze mij eerst Gaviscon gegeven, maar dat bleek te licht en nu zit ik dus aan de Zantac. Het lijkt voorlopig te werken, dus duimen dat het zo blijft.

Oh, ja: ik heb ook nog mij eerste bezoekje gekregen sinds we thuis zijn. Mijn tante Sarah kwam met haar vriend langs. Azo'n lieve! Wel een beetje een zotte! En in combinatie met mijn mama, is dat helemààl lachen geblazen. Daar ga ik later nog veel plezier mee hebben denk ik.

Allez, ik ga jullie weer laten. Snel nog wat genieten van mijn papa zijn laatste daagjes thuis; maandag moet hij immers terug gaan werken..

Tot schrijfs!

E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hiep hiep hoi elise, het gaat dus allemaal goed met jou. Leuk om te lezen. Hoop dat ik je snel weer eens terugzie. Blijkbaar ben ik niet de enige zotte tante ;-)
hou het droog hé kleine deugniet.
dikke kus.
tante sas

4:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jij pakt het tenminste eens vanaf het begin goed aan: jij weet tenminste nu al het verschil tuusen horen en luisteren. Een advies: bekijk van geval tot geval welke van de twee eigenschappen het beste is.

Er gaat een ware zwemkqampioene in jou schuil. Als je nu al zo met water(en) bezig bent, dan moet een zwemdiploma op zeer jonge leeftijd geen probleem zijn. De OlymPIESE Spelen van Antwerpen in 2024 moeten haalbaar zijn. Na kale Fredje, de tweede gouden zwemmedaille voor België.

Mailman/Jos

1:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home