dinsdag, augustus 22, 2006

23/08: Dikke, maar opgetilde nek

Hallo iedereen!

Ik zal nekeer direct in huis vallen met het goeie nieuws zie! Ikke, moi, I, Ich kan mijn hoofdje optillen als ik op mijn buik lig!! Nahàààà! In your face, Mevrouw de Kinderarts! :-) De powertraining waar mijn mama mij iedere dag aan onderworpen heeft (amai, da mens kan u afbeulen!), heeft dus duidelijk zijn vruchten afgeworpen! Allez, en mijn noeste arbeid natuurlijk ook hé! 8-)

Af en toe kijk ik ook al eens naar mijn handjes, maar ik wil de boel nog niet forceren hé; ah nee, mijn oudjes hebben nu deze week het hoofdje gekregen, binnenkort dan de handjes! Voor je 't weet willen ze al dat ik begin te lopen enzo. Neenee, ik word veel te graag rondgedragen! :-)

Ik begin me echt wel al goed te amuseren op mijn eentje ook. Zoals jullie op de foto's kunnen zien, lig ik nu af en toe op mijn speelmat en dat vind ik super! Snorrende olifantjes, krakende giraffen,.. Het is er allemaal!

Ook met mijn eerste echte stoeltje heb ik kennis gemaakt: een Bumbo-stoeltje! Dat is dat groene WC-pot-achtige ding (zoals sommigen het noemden ;-) ) waar ik grijnzend in zit te kijken op de foto's. :-)

Verder ben ik nog steeds een supervrolijk kindje; ik lach de hele dag door en brabbelen dat ik doe! Niet te doen; soms een half uur aan een stuk; gewoon in mijn eentje.

Bedankt trouwens allemaal om dat hier zo goed te volgen hé! Ik ben altijd blij als mensen komen zeggen dat ze hier regelmatig of zelfs dagelijks komen kijken om te zien of er niet al nieuwe foto's of verhalen zijn. Allemaal die mensen die zo geïnteresseerd zijn in mij zeg, amai! Als ik daar maar genen dikke nek van krijg hé! :-)

Salukes!

E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag Eliseken,

Je mama zal wel fier geweest zijn maar ne goeie raad (onthou het daar zijn meme’s voor , ja inderdaad ook voor het toevertrouwen van allerlei geheimpjes) : ge moet niet naar alles opkijken hé. Zeg en dat van die handjes hé ge gaat het zien, binnenkort gaat ge ze gebruiken en wat zal het zijn “handjes af Elise”. Ge moet er rekening mee houden dat ouders nogal wispelturig zijn. Tja de meme’s zijn beter, ik weet het.

Voor de rest hou ik ervan je dagboek te lezen, ge schrijft al redelijk vlot voor uwe leeftijd, dus ik zie er iedere week naar uit.µ

Liefs

De meme

1:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home