dinsdag, september 26, 2006

27/09: ROFLWRFT

Hello piepelkes!

Jawadde, dat zijn nogal nekeer 2 weken geweest hoor! :-o Eerst en vooral ben ik dus inderdaad ziek geweest van mijn 2de spuitje. Niet erg hoor, maar toch wat koorts, wat zagen, slecht eten en veeeel slapen.

Vorige week zijn we dan naar Center Parcs geweest. Mijn eerste reis! Spannend hoor; maar ik vond het toch niet altijd zo super. Allemaal die nieuwe indrukken, geuren, een ander ritme, enz.. Ik heb dat dus goed laten merken en wat meer gehuild en slechter geslapen enzo. Dat zal ze leren van mij weg te halen uit mijn vertrouwde omgeving, nèm! :-p En 't strafste was, net toen ik mij daar op mijn gemak begon te voelen, gingen ze toch wel weer naar huis zeker? Dus heb ik mij daar òòk maar weer anders gedragen. 8-)

Maar mijn raar gedrag kan ook allemaal wel te maken hebben met het feit dat ik weer redelijk wat sprongetjes gemaakt heb de afgelopen 2 weken:

* Ik lach nu ook luidop. Super vind ik dat! En wie ook? Juist ja, de oudjes. Staat weer garant voor uren van pogingen mij aan het lachen te doen krijgen. Nuja, ik kan er maar goed mee zijn hé. :-)

* Ik doe al serieus verwoede pogingen om te rollen (van buik naar rug; omgekeerd lig ik veel te comfortabel dus doe ik geen moeite. 8-) ). Nog éventjes en ik ben er!

En last but not least:

* Ik grijp!! Eindelijk heb ik het door! Een levenloos of levend iets bengelt voor je neus (een beestje, papa zijn kin, enz..), je brengt je arm daar naartoe, sluit je handjes errond et voilà! Dat ik daar niet eerder op gekomen ben zeg! Niets is nu nog veilig in mijn buurt hoor. 8-)

En of al deze ontwikkelingen nog niet verwarrend genoeg waren voor mijn klein koppeke, zijn mijn oudjes deze week dan ook nog eens begonnen met mijn eerste groentenpapjes. Pffff.. wa's da jong! Eeeiiiiikes!! Ofwel kunnen die niet koken (en dan ziet het er niet goed uit voor mij de komende jaren :-/ ) ofwel moet ik er nog wreed aan wennen. Ik heb nog geen enkele lepel binnengehouden. Pap goes in, pap goes out, pap goes in, pap goes out,.. Hèhè, zien wie het het langste volhoudt! 8-)

Oh, ja: als fervente internetters hebben jullie de titel toch wel al ontcijferd zeker hé? Iedereen kent ongetwijfeld de afkorting ROFL (="Rolling on the floor Laughing"), wel ik heb er dan nog juist aan toegevoegd: "While Reaching For Toys". :-)

Man, man, dat IQ van mij rijst de pan uit hé! 8-)

Salodders en tot volgende week! Vergeet mij niet te bewonderen in het foto-album!
E-lise.