dinsdag, oktober 10, 2006

11/10: Prijsvraag

Hallo iedereen,

Pfff.. 't Gaat mij niet goed af hoor de laatste 2 weken! Ik heb ineens weer erg veel last van mijn reflux. :-( Het is begonnen toen ik groentenpapjes ben beginnen eten, maar eigenlijk kan het daar haast niet van zijn, want vast voedsel vermìndert juist de reflux.

Enfin, omdat het maar bleef duren, raadde de kinderarts aan van eens een paar dagen te stoppen met groentenpap om te kijken wat dat gaf. Het beterde op slag: niet meer krijsen tijdens het eten, beter inslapen, beter slapen, minder overgeven en minder de typische reflux-geluidjes en -geur. Maar na 2 dagen was de reflux er terug! :-(( Het heeft dan blijkbaar tòch niets met de groentenpapjes te maken.. Maar met wat dan wel hé?

Vrijdag gaat mama met mij naar de kinderarts, maar ondertussen kan u uw oplossingen op een gele mailkaart schrijven en sturen naar elise@e-lise.be

Een opnieuw-vrolijk en goed-slapend Eliseke te winnen!

Liefs,
E-lise.

PS: De coerzjette-papjes zijn mij trouwens goed bevallen; ik krijg nu toch al een paar schepjes binnen iedere middag! Mama ging eens pompoen proberen nu geloof ik. Jipie! Lekker veel vlekken maken! 8-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ai, da reflux-dinges is nie leuk hé :/ ik hoor da nogal vaak bij babietjes eigenlijk. Hopelijk wordt het snel wat beter.
dag lieve spruit!
tante sas

12:45 a.m.  
Blogger josé said...

ik ga voor de tandjes.

Ik heb het boek over pubers bijna uit, dan leen ik het wel vlug uit aan je mama, want je gaat snel !!!

Ik hoop iig dat het snel over is, want het lijkt me niet leuk.

daaaag meissie

2:36 p.m.  
Blogger josé said...

en....heb ik een vrolijk en goedlapend Eliseke gewonnen ????//

10:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home