dinsdag, oktober 03, 2006

04/10: Wit lof from Elise

Hallo mensjes!

Alles goed met iedereen?

Hier eigenlijk niet veel te vertellen hoor. Niet veel tijd ook, want ik ben met vanalles bezig: grijptechnieken verfijnen en nu ook het gegrepene naar de mond brengen.

Ik kom dus gewoon snel even vertellen dat ik mijn mening over groentenpapjes een beetje aan het bijstellen ben. De laatste voedingen heb ik toch al een paar hapjes binnen gehouden en ik trek ook niet meer zo'n vies gezicht. De ommekeer is er eigenlijk gekomen met het witloof. Mijn oudjes waren begonnen met worteltjes omdat dat zoet is en de meeste kindjes dat lusten. Ja, daaaag!! Dan moet er toch al een belletje gaan rinkelen wur!! De meeste kindjes! Tssssss.. Enfin, EINDELIJK viel mijn mama hare frank (kleine letter) dan en probeerde ze nekeer met iets ongewoners en ja hoor! Goed te doen, dat witloofpapje!

Vandaag heb ik haar horen zeggen dat ze morgen met coerzjettes of zoiets gaat beginnen. Dat ken ik niet hoor; vraag me af wat dat gaat geven..

Verder heb ik er weer een hoop roze kleren bij. En dat voor iemand wiens moeder altijd gezworen had haar dochter nooit volledig in het roze te steken. Ouders hé. Zo grillig als de wind! Mama zegt dat het komt omdat ze roze nu eenmaal schattig vindt staan, maar volgens mij komt het door een trauma dat ze eens opgelopen is op een feestje toen iemand mij bewonderend toekeek om vervolgens te kirren: "Oooooooh, maar dà's ne mooie jongen!" Sindsdien zijn niet-roze dingen dus taboe. :-)

Allez, ik ga nog wat ROFLWRFT'en. Maar stillekes want mijn mama denkt dat ik aan het slapen ben. Tot volgende week hé!

Dikke kus,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dag kleine meid,

witloof? yuck, je tante sas en je papa hebben dat nooit lekker gevonden als kind :-) heel flink van je hoor. Coerzjettes zijn ook heel erg aan te raden hoor.
net je nieuwe foto's gezien en je bent een perfecte mix van je oudjes hé.
en iemand beweerde dat je een mooi jongetje was? whahaha... die was blind zeker? ;) enfin, pink becomes you... suits you sir, suits you :D

tante sas

1:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home