woensdag, november 01, 2006

01/11: De stoel gaat, de stoel gaat niet, de stoel gaat, de stoel..

Pfff.. Het gaat nog steeds niet goed met mij hoor. Na de diarree van vorige week, kon ik daarna (sinds woensdag) ineens helemaal nièt meer naar het toilet (denkelijk door een te sterke reactie op anti-diarree-spul).

Ik voelde mij daar natuurlijk helemaal ongemakkelijk van, dus zondag hebben mijn oudjes mij een soort van lavement geplaatst, maar dat lukte niet. Veeeeeeeel huilen en krijsen en tieren; mijn oudjes waren helemaal ontdaan; zeker omdat zoiets toch na een paar minuten een serieuze.. euh.. zondvloed moet veroorzaken. ;-)

Paar uur later toch nog eens geprobeerd en toen kwam er een héééél klein beetje uit; wel samen met wat bloed, dus dat maakte mijn oudjes er niet geruster op. :-/ Ik ben toen van pure vermoeidheid in slaap gevallen en toen ik wakker werd..

Tada!!!!! Een ferm cadeautje voor mijn ouders! :-) Maar ik denk dat ze 't niet erg vonden; ze waren precies blij stront te zien. Raaare mensen hoor!

Enfin, alles goed en ik had zondag weer een vrij rustige nacht, maar maandag had ik dus terug (say it with me): diarree. :-( En die is ondertussen dus nog steeds niet helemaal over; al is er sinds gisteravond toch wat beterschap in zicht. Gelukkig, want ik begon ook minder te eten enzo, en dan is diarree voor kleine kindjes wel gevaarlijk hé; dan drogen wij snel uit! En mijn oudjes durven dat anti-diarree-spul niet meer geven, omdat ik daar de vorige keer zo sterk op reageerde hé. Hopelijk betert het nu dus snel; ik ben nu 2 weken ziek; 't mag al eens gaan beteren hé. We gaan nu minder opstap enzo omdat ik zo ziek ben en zoveel wil slapen enzo, en dat mis ik wel!

Oh, ja: nog een paar andere nieuwtjes:

* Tomaten rule, spinazie sucks! :-)
* Ik maak nu een koddig geluidje als ik geeuw.

Allez, snel terug in mijn beddeke nu! Duimen jullie dat ik snel genezen ben?

Liefs,
E-lise.