dinsdag, november 21, 2006

22/11: Grote veranderingen allemaal

Hallo iedereen!

't Gaat nog steeds beter met mij; enkel mijn flesjes melk dronk ik nog steeds niet goed uit. Mààr: ik ben op heel korte tijd van 100 gram groentenpap naar 200 gram gegaan! Flink hé? Omdat ik nu zo goed eet, mag er dus een flesje wegvallen èn mocht ik maandag dan ook beginnen met fruitpap. Amai, dat ging wat vlotter dan groentjes! :-) Direct 200 gram eet ik! Alweer een flesje dat wegvalt dus; ik krijg nu enkel 's morgens en 's avonds nog eentje. Ik krijg wel in de plaats wat water of fruitsap. En dat drink ik al flink uit mijn eigen bekertje zoals je op de foto's kan zien. :-)

Naast de introductie van fruitpap, fruitsap en mijn eigen bekertje, was er nòg een grote verandering de afgelopen week. Mijn oudjes hebben namelijk de meubeltjes voor mijn nieuwe kamertje in elkaar gestoken en geïnstalleerd in mijn eigenste kamertje! Nu slaap ik dus niet meer beneden in een draagmand, maar helemaal boven in mijn eigen, grote bedje! 't Is daar leuk hoor! En heel mooi! De oudjes moeten nog een paar dingetjes ophangen en 't wat opfleuren met kadertjes enzo, en dan is het helemaal af! Ik zal er dan nekeer een foto van posten als 't zover is!

Dat is trouwens allemaal heel vlot gegaan, die overstap naar mijn eigen kamertje. Ik heb er niets van geweten; ik legde mijn hoofdje neer en ik sliep; dat heb ik van de papa denk ik. 8-) Het enige waaraan je nog kan zien dat ik mijn oude, kleinere bedje nog mis, is het feit dat ik 's nachts zo lig te woelen om de vertrouwde zijkant van het bed te voelen, dat ik 's ochtends helemaal horizontaal in mijn bedje lig, ipv verticaal. Dat heb ik dan ongetwijfeld weer van mama. ;-) Zie trouwens foto's, waar je dan al in exclusieve avant première mijn bedje kan zien! :-)

Last but not least: ik rol nu van buik naar rug! Omgekeerd nog niet. De meeste kindjes rollen eerst van rug naar buik, dus dacht ik dat het wel gepast was als ik dat omgekeerd deed hé? 8-)

Ik word toch al echt een grote meid, zo met al die veranderingen hé? Mijn oudjes zeggen dat het is alsof ik elke dag iets bijleer de laatste tijd.

Allez, ik ga jullie laten, want van al die veranderingen ben ik natuurlijk wel moe. ;-)

See ya next week!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lieve meid,
als ik foto's van je zie maakt mijn hart altijd een sprongetje van blijdschap...echt waar...en als ik je in t echt zie al helemaal :-)
je groeit zo snel...nie om te doen...en op de ene foto ben je net mama en op de andere foto weer helemaal papa...ongelooflijk toch...geen wonder dat ze zo trots op je zijn! en allemaal die veranderingen...dat op zo'n korte tijd...je blijft me verbazen jij klein schattig perfect wonder:-)
dikke kus van je tante sas.

1:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home