woensdag, november 08, 2006

08/11: Bumbabalu, het circus komt eraan!

Pffff.. Ik ben er nog niet helemaal hoor, met mijn ziek-zijn. :-( Geleidelijk aan beterde het vorige week, maar dan ineens zondag weigerde ik weer een flesje; helemaal aan 't huilen en aan 't doen; en dat doe ik nu nog af en toe. Ik heb ook ineens weer meer behoefte aan slaap en die slijmpjes op mijn longen zijn ook weer erger. Mijn stoelgang is ook nog niet altijd wat het moet zijn, dus al bij al redenen genoeg om weer bij de kinderarts langs te gaan. Vrijdagmiddag weten we meer.

Verder begin ik wat eenkennig te worden: als mensen wat te dicht komen en tegen me beginnen te praten, begin ik te huilen. Nochtans ben ik verder nog altijd een supervrolijk kind! Deze middag zei een kassierster het maar weer eens tegen mama: "Amai, dat ziet er precies wel een vrolijke uit hé madam?" :-)) Maar je kan voorlopig dus beter even niet tegen me beginnen praten. :-) Of toch niet te snel of te dicht. ;-)

Verder steun ik steeds steviger op mijn beentjes! Als ik eens lastig ben, kunnen mijn oudjes mij daar zelfs mee afleiden; ik vind het een supergrappig iets. :-)

Oh, ja: ik heb ook een nieuw vriendje: Bumba! Zaaaalig ventje is dat zeg! Hij is clown en heeft veel vriendjes in het circus! :-) Dit is hem:



Ik heb daar nu een DVD van en daar zou ik uuuuuuren naar kunnen kijken. Maar dat mag niet van mijn oudjes; ik mag maximum een kwartiertje per dag. Pffff.. Ik ga daar toch wat aan moeten doen hé, aan al die regeltjes enzo!

Allez, tot volgende week. Tegen dan zou ik toch eindelijk uitgeziekt moeten zijn hé.

Liefs,
E-lise.

PS: Brocolli rules! 8-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

word maar snel helemaal beter hoor eliseken, dan mag je misschien langer dan een kwartier naar Bumba kijken :-)
tante sas

12:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home