woensdag, november 15, 2006

15/11: Shout, shout, let it all out!

Allez, we zijn dan vrijdag naar de kinderarts geweest en het is toch iets beter met mij! Ik heb iets zwaardere medicatie gekregen voor mijn slijmpjes en die zijn nu volledig weg. Verder is de Zantac ook iets opgevoerd want mijn reflux is wat verergerd. En verder is 't afwachten hé; 't is blijkbaar een hardnekkig virusje geweest. Maar het meeste lijkt nu toch over te zijn; enkel mijn eetpatroon is nog niet 100%. Soms sla ik nog een voeding over of drink ik maar de helft ofzo. Maar de kinderarts vermoedt dat dat nu ook wel snel zal beteren allemaal.

Ik ben daar dan ook weer gewikt en gewogen en het resultaat is dat ik nu 67 cm meet en 8 kilo weeg! Verder alles in orde; de kinderarts noemde mij een echte observeerdster. Ja, du-uh! Vertel mij nekeer iets da'k nog niè wist hé! 8-)

Vrijdagmorgen heb ik dan ook de trouw bijgewoond van mijn tante Els. Mooooooi dat dat was! Ik heb alles superstil zitten afkijken. Ik ben toch een braveke hé? En zo'n dikke buik dat mijn tante al heeft! Ah, ja, mijn neefje Wannes zit daar in hé. Die gaat ons komen vervoegen in februari. Ben benieuwd! En mijn tante Saskia gaat ook voor een neefje of nichtje zorgen; maar die komt 2 maand later. Fijn, al die speelkameraadjes!

Oh, ja: ik heb nog iets tofs ontdekt! Roepen! Man, da's leuk! Allez, mijn oudjes vinden dat precies iets minder leuk, maar ja, dat kan ik mij niet aantrekken hé. Als mij nu iets niet aanstaat, zet ik gewoon keiluid mijn keel open. En ze proberen dat dan te negeren hé, maar als ge goed kijkt, ziet ge dat ze geïrriteerd zijn. Hèhè! Soms vinden ze 't precies ook grappig en moeten ze hunne lach inhouden, dus daar moet ik nog iets op verzinnen, want da's natuurlijk ook de bedoeling niet van zo'n ik-moet-en-zal-mijn-willetje-krijgen-manoeuver hé.

Op de foto-pagina kan je zien hoe ik nu in 't grote bad ga; ik ben nl. te klein voor het babybadje. :-) Ik kan helemaal zelf zitten door een handig badzitje dat mijn oudjes gekregen hebben van een vriendin. Leeuuk!! Het nadeel is wel dat als ik nu hevig plons, het water niet over het bad pletst en dat was bij het babybadje wel. :-(( Was altijd zo grappig als papa morrend de vloer droogveegde. 8-) Nog meer denkwerk voor de boeg dus! 8-)

Tot slot nog even zeggen dat ik deze week voor 't eerst sla heb gegeten en dat mij dat zeer bevallen is!

Allez, ik ga jullie laten. Tot volgende week allemaal!

Liefs,
E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jeujjjj! ge doet da goe eliseken! en ge waart weer de 'eyecatcher of the day' op tante els haren trouw...is natuurlijk wel nie de bedoeling hé deugnietje ;-)
plens maar lekker verder! of papa nu gaat lopen of water opkuist; het blijft bewegen hé :-)
ah ja, je schattige foto's van de trouw zal ik je mama wel toesturen hé.
dikke kus,
tante sas

9:17 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Jaaaaa, zeker doen hé! Dan kan iedereen mij weeral nekeer bewonderen! 8-)

10:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home