woensdag, december 13, 2006

13/12: Nog meer mannenvolk!

Hallo iedereen,

Tot dit weekend nog redelijk ziekjes geweest; mijn oudjes 's nachts goed wakker gehouden (ja, zeg, mag ook al eens hé; ze zijn verwend genoeg met een brave slaper gelijk ekik!), wat koorts af en toe, minder eten, wat lastig zijn, enz.. Maar tegen zondag was het toch allemaal ferm beter (waarschijnlijk van die volgende lading sinterklaascadeautjes ;-) ) en nu ben ik weer mijn vrolijke, goedetende en -slapende zelve! :-)

Verder gaat de verken-de-wereld-rondom-je-periode volop zijn gangetje. Het wordt nu echt oppassen met wat je in mijn buurt zet of legt, want 't is allemaal niet meer veilig. En naar gezichten grijpen is ook nog steeds een fulltime hobby. Mama denkt er ernstig over haar vlerken te laten kortwieken. Pffff.. Voor dat beetje zeer dat dat doet als ik daar wat aan trek. 8-) Al moet ik wel zeggen dat ik steeds meer kracht in mijn handjes krijg en de kunst van het uit volle macht aan iets trekken nu echt wel onder de knie begin te krijgen. :-)

Ook ontdekt vorige week: hoe je je voetjes in je mondje moet steken. Heeeeel tof en uiterst lekker! Een aanrader!

Hier thuis hangt nu trouwens de kerstversiering op; dat vind ik ook wel fascinerend, al die lichtjes. Ze hebben ze speciaal te hoog gehangen, maar daar vind ik nog wel iets op. Ik hoorde de oudjes zeggen dat ze volgend jaar misschien terug een echte kerstboom gaan zetten. WOEHA! Vooral doen, jongens! Wordt lachen. 8-)

Verder bevalt dat vlees in de groentenpapjes mij wel! En van fruit heb ik ook al verschillende dingen geproefd: kiwi, meloen,.. Ik vind het allemaal even lekker!

Nog een nieuwtje om mee af te sluiten: het kindje dat mijn tante Sas gaat krijgen, is ook een jongetje! Ik krijg er volgend jaar dus 2 neefjes bij! Amai, ik ga mij mogen weren tussen al dat mannenvolk! Misschien probeer ik er 2 homo's van te maken; kunnen we elkaars kleren aandoen. ;-)

Allez, ik ga afsluiten, kijken of ik hier of daar den boel rond mij nog wat kan afbreken.

Salodders!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jaja tante sas krijgt een jongetje. Aangezien dat iedereen gokte op een meisje (tante sas inclusief) heb ik er even aan gedacht toch voor roze te gaan en die leuke meisjeskleertjes te kopen maar ik heb vandaag dan toch maar leuke jongetjeskleertjes gekocht :-)
je laatste foto's zijn weer zo mooi kleine meid. Als jouw ogen lachen lach ik mee vanbinnen. Dag mijn helder sterretje!
kus,
tante sas

7:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home