woensdag, december 20, 2006

20/12: Een beetje verliiiiiieeeeeeeefd!

*zucht* Hallo iedereen, *zucht*

Hebben jullie die schone jongeling gezien op de laatste foto's? (Nee, niet gij papa. :-p ) Da's mijn eerste liefde zie! Toen hij hier vorig weekend was, was 't liefde op 't eerste gezicht. Waar ik anders eerst de kat uit de boom kijk bij mensen die ik voor 't eerst zie (voor je 't weet, steken ze een spuit in uw gat ofzo; ge moet daar geweldig mee opletten!), was ik bij hem direct aan 't lachen; en ik heb voor de rest van de avond mijn ogen niet meer van hem kunnen afhouden! OK, erg diep gaan onze gesprekken nog niet (wegens de alom aanwezig zijnde ogen van mijn oudjes wordt onze conversatie beperkt tot codetaal als "bwebwe" en "njanja"), maar het is toch duidelijk geworden dat we veel gemeen hebben. Heb geduld, mijn liefste, binnen een luttele 20 jaar mag je om mijn hand komen vragen bij papa!

Allez, ik zal maar nekeer over iets anders babbelen ook hé. Hebben jullie gezien bij de foto's dat ik daar een boterham in mijn pollekes heb? Zaaaaaalig is dat zeg, zo zitten tsjokken op een stuk brood! En met mijn tandjes kan ik al goed knabbelen natuurlijk, dus soms ik al een stuk Vitabis ook!

Over die tandjes trouwens: onlangs schreef ik dat die erdoor aan het komen waren hé? Wel, die zijn dus nog altijd niet te zien hé! Je voelt ze nochtans wel nog steeds.. Raaaar hoor!

Verder rol ik nu van rug naar buik als de beste; van buik naar rug is nog niet echt een succes. Maar da's misschien ook niet zo raar als je weet dat mij dat eigenlijk niet echt interesseert: als je dan eindelijk op je buik ligt, waarom zou je dan in godsnaam terugrollen? Vreemde babies die dat doen hoor! Nee, ik doe liever al een poging om te kruipen. Ik kan mij op 1 voetje (zeg maar overzetboot ;-) ) afduwen en kom dus wel al een ietsiepietsie vooruit.

Nog 1 van mijn favoriete bezigheden: badderen! Man, da's leuk, zo in het wateren splenzen met mijn benen en naar het water of mijn badeendje grijpen met mijn handjes!! :-)

Ow: en ook: in mijn relax zitten of op een schoot en dan naar zoveel mogelijk dingen rond mij graaien en liefst ook ergens iets van trekken: telefoons, boekjes, borden,.. Als 't maar valt! :-)

Maar het maakt het er dus voor mama & papa niet makkelijker op, die toenemende mobiliteit van mij. En zo stilaan leren ze wat het is om "ogen op uw gat te hebben." Hèhè. :-)

Ik begin ook meer en meer te schaterlachen om andere dingen dan enkel maar mij doen verschieten of grappige geluidjes maken ofzo. Mama & papa die onnozel staan te swingen in de huiskamer bvb: hilarisch vind ik dat! En de hond die de vitabis-restjes van mijn handje komt likken: geweldig! :-)

Allez, ik ga jullie laten. Tot volgende week hé!

Liefs,
E-lise.