woensdag, januari 03, 2007

03/01: En een Gelukkig Nieuwjaar!

Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen! Dat 2007 gevuld mag zijn met vreugde, gezondheid, liefde, geluk en voor mijzelf: goei kakskes en niet teveel geval bij de eerste stapjes!

Ik ben nogal nekeer een brabbelmeid geworden hoor! Mijn taaltje wordt steeds ingewikkelder en mijn favoriete uitspraak van 't moment is "ajajadada". Schoon gezegd hé? Breng daar maar nekeer iets tegen in! :-)

Verder leer ik nu toch ook steeds beter terugrollen van buik naar rug; maar dat gaat natuurlijk een eind moeilijker, met die dikke billen van mij die ik moet zien mee te hijsen! ;-)

Wat ik de laatste tijd ook erg graag doe, is slaan. Super is dat jong! Dingen veranderen dan van vorm, maken geluid,.. Heeeeel interessant!

Verder is, naast brabbelen, mijn favoriete bezigheid echt wel: rondkijken. Er mag ik weet niet welk fascinerend speelgoed voor me staan: als er iets beweegt, moet ik het gezien hebben! Gelijk waar ik zit of hang (bij papa in de Babybjorn hé, niet aan een haak in de living ofzo ;-) ): ik strek mijn nek zover ik kan om toch maar zeker alles gezien te hebben. Nieuwsgierig Aagje of Curieuzeneuze: ik wil niets missen. En zeker de huisdieren en andere kindjes, hebben direct mijn aandacht en doen mij erg lachen! Op een nieuwjaarsfeest was er bijvoorbeeld een kindje dat een jaartje ouder is dan mij en dat kwam mij altijd maar aaien. Super was dat!

Allez, vrijdag nog eens bij de kinderarts op controle; ben benieuwd! Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gelukkig nieuwjaar mijn zonnestraaltje!!! dikke knuffel van tante sas

12:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home