woensdag, maart 14, 2007

14/03: Mijn optrekje

Hey iedereen!

Ik ging hier eerst fier schrijven dat ik mij al bijna volledig kan rechttrekken in mijn box, maar tegen dat ik dit kon schrijven, was dat al geschiedenis! Dames en heren: ik kan mij nu vollédig vanuit zit helemaal rechttrekken en een hele tijd op mijn 2 beentjes blijven staan! Knap hé?

Verder vind ik het wel leuk dat de lente er al zo volop is. Lekker buiten zitten en rondkijken: veeeeeel leuker dan binnenzitten! Onze hond en 2 katten vinden het ook leuk dat wij bij hen zijn en geven een speel-show vlak voor mijn ogen zodat ik dus nog meer te bekijken heb!

Qua kruipen is er niet zoveel vooruitgang: ik blijf oefenen, maar het blijft een achterwaarts gebeuren. Verder probeert mama mij uit een gewone beker te leren drinken (veeeeeel gemors) en is mijn brabbel-woordenschat er ineens weer ferm op vooruit gegaan!

Ik heb nog steeds van die superlastige uurtjes ook; heel raar! Ik slaap wel weer beter, maar eet mijn groentenpapje nu weer slechter. Zo hou ik de oudjes bezig hé. ;-)

Allez, tot volgende week allemaal!

Kus,
E-lise.