woensdag, februari 28, 2007

28/02: Het koetje

Hallo iedereen,

Zondag ben ik me zomaar, ineens, plotsklaps beginnen optrekken! Ik zat in mijn box en wou iets zien (altijd mijn grootste motivator ;) ) dat zich bòven de spijltjes bevond en dus heb ik die spijltjes vastgenomen met mijn handjes, mij nekeer goed afgeduwd en geprobeerd recht te komen. Ik geraak nog nie volledig recht, maar het scheelt verdorie toch niet veel! Mijn oudjes zijn daar blijkbaar van geschrokken want die zijn heel fanatiek begonnen met overal de bodem van te verlagen: van mijn bed, van mijn box, enz.. Precies of ik ga zo dom zijn daar uit te vallen!

Alhoewel, ik heb gisteren voor het eerst toch wel een klein stommiteitje begaan! Ik zat op mijn poep in mijnen box en ik ga naar kruiphouding maar had de spijlen van de box over 't hoofd gezien. Ja, met mijnen toeter daar dus tegen hé. :-/ Toen heb ik wel efkes gehuild. Gelukkig was mijn mama daar snel om mij te troosten; die was precies wreed geschrokken. Maar allez, 't was dan toch geen erg. Hoewel: de spijltjes-afdrukken die op mijn voorhoofdje te zien waren, zijn te bewonderen in het foto-album. 8-) Niet voor gevoelige zieltjes! ;-)

Ik heb ze trouwens op een ander moment ook nog eens goed doen schrikken, mijn oudjes. We zaten aan tafel en ik was wat lastig dus geeft mijn papa mij een speeltje (in de vorm van een koe) en hij zegt: "Hier, speel maar wat met het koetje". Waarop ik dat speeltje aanneem en zeg.. "Het koetje"!! Echt, zo letterlijk hé! Mijn oudjes zaten in shock naar elkaar te kijken. :-)) Ze denken dat het toeval is, want ik imiteer met moeite 2 klanken en eens een "dada", maar ja, dat is alleen voor mij een weet hé! 8-)

Ben vanavond trouwens bij de kinderarts geweest voor mijn 2de spuitje Prevenar. Alles alweer dik in orde met mij. Ik weeg nu mooi volgens mijn curve 9kg900 en meet 72.5cm.

Liefs en tot volgende week,
E-lise.