woensdag, februari 14, 2007

14/02: In my shoes

Hallo iedereen!

Eerst en vooral ne gelukkige Valentijn iedereen! Ik heb geen kaartje gekregen dit jaar, maar ja, ik ben nog jong hé! Ik hoèf niet persé dit jaar de liefde van mijn leven tegen het lijf te lopen. Voor mijn mama & papa is het wèl speciaal: het is al 9 jaar geleden dat papa zijn eerste valentijnsgedichtje naar mama stuurde! Schoooooooon eh?

Maar allez, over tot de orde van de dag: we zijn dus op weekend geweest. Leeuuuuuk dat het alweer was! Ik zit wel met die vervelende hoektandjes die er maar moeilijk willen doorkomen, dus dat was wel minder. Maar ik had genoeg afleiding door de nieuwe omgeving waar ik in zat hé. Overdag af en toe een wandelingetje en 's avonds mee naar het restaurant iets gaan eten. Veel kunnen rondkijken dus en zeker een miljoen kindjes gezien! (Ik kan nogal tellen hé! ;-) ). En veeeeeel aandacht alweer gekregen hoor. 1 vrouw heeft gewoon een hele tijd tegen mij staan brabbelen terwijl mama & papa rustig verder aten. ;-)

We zijn ook naar een kinderboerderij geweest met geitjes en een koetje en een varken, enz.. Allemaal die beestjes die in mijn boekjes ook staan! We waren wel even niet aan het opletten en toen was een geit weg met een appel die we in de buggy hadden laten liggen. :-/ Nuja, hij kan er maar deugd van gehad hebben hé. ;-)

Oh, ja: heb je 't gezien bij de foto's? Ik heb voor de eerste maal schoentjes aangedaan! Raaaaaaar gevoel was dat hoor! Maar wel leuk!

Verder ook voor den eerste keer meegereden met papa op de fiets in de Babybjorn. Lang zal dat wel niet meer kunnen, want ik word stilaan te groot voor de Babybjorn. Maar ja, ik kan dan in een fietstoeltje zitten hé; dat zal ook weer een nieuwe ervaring zijn!

Alweer 2 stapjes verder van het baby-zijn, die schoentjes en dat stoeltje..

Allez, ik ga maar eens een dutje proberen doen want ik ben al de hele dag aan het huilen en heb redelijk wat koorts; een virusje (papa had er ook van van 't weekend) of die stomme tandjes alweer; ik weet het niet goed.

Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.