woensdag, februari 07, 2007

07/02: Happy vermaanddag to me!

Jaja, vandaag word ik al 8 maanden jong! Oud hé? Maar allez, tot nu toe nog geen rimpels te zien, buiten misschien dan in de vetrolletjes op mijn billen. ;-)

Mijn favoriete bezigheid van deze week: neuten! :-) Na de 2 bovenste tandjes staan nu ook de 2 hoektandjes op het punt erdoor te komen en dat gaat niet zo vlot precies. Mijn oudjes zullen trouwens eens een foto proberen nemen vanavond van "mijn gebit". ;-) Dus voor de geïnteresseerden: het zal in het foto-album staan hé!

Wat ik erg graag doe tegenwoordig, is op allerlei knopjes van mijn speelgoed duwen, als ik weet dat daar een geluidje uit gaat komen. En dan maar fier rondkijken om te zien of iemand het gehoord heeft hé. :-)

Verder nog goed nieuws: ik ben eindelijk voor het eerst van 2 Zantacjes naar 1 kunnen gaan! En wie weet kan ik binnenkort het laatste ook weglaten en dan ben ik van die rommel vanaf!

Oh, ja: de eczeem is nu ook bijna volledig weg door de cortisone-zalf, dus dat ziet er ook goed uit.

Allez, ik ga wat verder mijn koffertje pakken want overmorgen is 't zover hé: mijn tweede reis! En deze keer ga ik er al veel meer aan hebben dan de vorige keer, dus ik moet ook goed uitgerust zijn enzo hé.

Tot volgende week allemaal!

Liefs,
E-lise.