woensdag, februari 21, 2007

21/02: Mobiel

Hey iedereen,

Ik dacht: als mijne papa nu zo mobiel is bij Mobistar, moet ik dat ook maar worden hé! Ik heb mijn kruippogingen dus ferm opgevoerd deze week en ook al maak ik nog geen perfecte kruipbeweging: ik kan mij al goed verplaatsen! En dus moeten de oudjes meer ogen hebben dan ze eigenlijk hebben. :-) Als je mij op handen en knieën zet, kan ik een paar seconden blijven staan, dus volgens mij duurt dat nu niet lang meer of ik heb dat kruip-gedoe onder de knie!

Vorig weekend zijn we op restaurant geweest en ondanks het feit dat het erg lang duurde voor we ons eten kregen en het op een gegeven moment dus dutjes-tijd werd, ben ik heeeeeel braaf geweest! Maar liefst 3 uur heb ik daar braaf op mijn stoeltje en tussendoor op schoot gezeten! Flink hé? Toegegeven: ik heb in die tijd ook flink wat brood en speelgoed gekregen, maar ge moet het toch maar doen hé!

Over brood gesproken: ik krijg al een hele tijd stukjes brood, maar vanaf nu gaat daar dus ook af en toe beleg op! Veel keuze is er niet, want het moet natuurlijk iets smeerbaars zijn (een stukje kaas of vlees valt daar direct af wur!), maar wat boter of smeerkaas heb ik toch al gekeurd en goed bevonden! Sorry papa: ik lust dus wèl kaas. :-)

Allez, ik ga nog wat verder doen alsof ik gelijk een grote kan kruipen! Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.