woensdag, april 18, 2007

18/04: En daar is neefje nummer 2!!

Arne heet ie! En is het geen allerschattigste snoetiepetoetie? :-) Op 14 april is hij geboren. 3kg500 woog hij en 50cm groot is het bazeke.
Op amper 4 uurtjes tijd was hij daar, den Arne! Tssss.. Niè goe bezig Arne! Ge moet die oudjes laten afzien wur jongen! Uitputten, uitputten, uitputten en dàn toeslaan! Dan hebben ze gene fut meer om streng te zijn. Hetzelfde met dat direct in slaap vallen na uw eten! Nièt the way to go hé jongen! Nuja, ge zij nog jong natuurlijk en ik heb u de knepen van 't vak nog nie kunnen leren hé. Geduld; ge komt er wel!


Allez, terug over naar mij nu hé. Ik ben deze week naar de kinderarts geweest en ik weeg nu 10kg700 en meet 76cm. Ik blijf dus mooi "mijn curves" volgen. Flink hé? Verder alles in orde; nog een beetje roodheid in neus en keel van mijn verkoudheid maar niets om over naar huis te schrijven. Enkel in mijn blog. ;-) Ze zag ook dat mijn boktandjes op komst zijn; mijn oudjes hadden al gemerkt dat ik last had van mijn tandjes, maar dit verklaart natuurlijk waarom ik er zovéél last van heb. Ocharme ik! Zielig eh? :-(

Allez, meer heb ik eigenlijk niet te vertellen deze week. See ya!

Liefs,
E-lise.