donderdag, juni 14, 2007

13/06: Ceci n'est plus une bébé!

Ah, ja, nu ben ik geen babietje meer hé! Ik ben nu ne peuter gelijk da ze zeggen! Ik vind persoonlijk dat da nog een beetje te onnozel klinkt, maar ja, we laten iedereen maar zeggen hé! Merci alleszins allemaal voor de (e-)kaartjes voor mijne verjaardag! Da was echt super!

Ondertussen heb ik er dus ook mijn tweede feestje opzitten hé! En ook dat was weer helemaal de max! Er waren Nijzen die helemaal van het verre Limburg waren afgezakt, speciaal voor mijne verjaardag! Het was enorm gezellig, en we hebben gelachen dat de tranen van onze wangen bolden, zeker mijn pépé met zijn broer en mijn moeken met mijn tante Sara, amai, zet die samen en dat komt niet goed ze! Verder weer leuke cadeautjes gekregen, lekker taart gegeten, enz.. Ik kan al niet wachten tot volgend jaar om dat nog nekeer over te doen!

Maar bon, voorlopig zit het feesten er dus op en is het weer business as usual. Dat houdt vooral veel looppogingen in tegenwoordig. In tegenstelling tot vroeger, loop ik nu wèl graag mee aan 't handje en ik word daar dan ook steeds beter in! Dat kan niet lang meer duren voor ik het alleen doe!

De laatste dagen ben ik wel wat lastig; heb ook diarree enzo. De KA denkt van de tandjes (excuus dat altijd toepasbaar is ;-) ); zeker mijn boktanden doen er erg lang over om door te komen. Zielig hé? Ik was nòg zieliger toen ik bij de KA mijn inentingen moest krijgen. Zeker die ene deed veel pijn en toen moest ik er nóg een krijgen! Ik was blij toen ik bij mama mocht hoor.

Maar bon, alles ok dus verder met mij. Ik weeg 11 kilo en meet 79cm. Mijn gewicht zakt dus duidelijk in vergelijking met mijn lengte; hetgeen al duidelijk te zien was aan het stilaan verdwijnen van mijn bolle wangetjes hé.

Tot slot nog even meegeven (en waarschuwen aan komend bezoek) dat ik in mijn geef- en neem-fase ben. Gemiddeld zo'n 100 keer per dag, geef ik dus met een vriendelijk, doch dwingend: "è" aan dat je moet aannemen wat ik je geef en met een "a" dat je het mij daarna ook moet teruggeven. Koddig hoor! En heel wat minder vermoeiend voor de oudjes dan mijn alles-op-de-grond-werp-fase. Die wel nog niet helemaal over is. 8-)

Allez, ik ga nog wat verder neuten. Tot volgende week hé!

Liefs,
E-lise.