donderdag, mei 31, 2007

30/05: I *not heart* cars!

Pfffff.. Ik heb het niet meer met auto's hoor. Vroeger zat ik daar graag in en lachte ik zelfs omdat de wereld zo snel aan mij voorbijvloog. Maar ja: "vroeger" dat was ook toen we dienen auto nog hadden waar de ramen laag genoeg (of de zetels hoog genoeg; 't is maar hoe ge 't bekijkt) waren zodat ik naar buiten kòn kijken wur! Nu hebben ze mijne real-live cinema afgepakt en ze zullen het geweten hebben! Van zodra de rit meer dan 10 minuten duurt (dus lekker nog elke keer dat klein stukje eksaarde als ze zelfs nog maar nekeer naar Lokeren durven rijden 8-) ), hebben ze het dus zitten: neuten, dreinen, trunten, zagen, krijsen: geen enkele tactiek is mij vreemd. Maar tot nu toe geen succes: de oudjes rijden gewoon door en kijken zelfs niet om. :-( Iemand tips daarvoor? SMS TIP en dan je tip naar 0706. Dank u. (PS: "dreigen je sokken op te eten" werd reeds geprobeerd zonder resultaat.)

Ondertussen is het hier drukdrukdruk met de voorbereidingen van mijn verjaardagsfeestje, deel 1: de Goossensen! Ja, 't is in 2 delen want noch ik noch onze living kan al dat volk in ene keer aan wur! Ik kijk er alleszins al wreeeeed naar uit! Hopelijk is 't wa goei taart en zijn er veeeeeel cadeautjes. Ah, ja, ik ben ekik a material girl hé; geen sentimenteel gedoe: presents moe'k hebben!

Wat ik wel nog moet vertellen, is wat voor een ongelofelijke knuffelmie ik aan 't worden ben. Nu is dat misschien niet te verwonderen met 2 oudjes wiens grootste hobby het lijkt van mij plat te knuffelen, maar toch! Ik vind het nu zelf ook super om knuffels uit te delen! Als ze mij oppakken, schurk ik me dus eens goed tegen hen aan en sla ik mijn armpjes rond hun nek. Liiiiiieeeef eh? Sinds gister doe ik dat ook als ze "knuffel knuffel" zeggen. Sooooo cute alweer! :-)))

Allez, ik ga de voorbereidingen hier nog wat verder in goeie banen leiden, want zonder mij loopt dat hier natuurlijk helemaal mis wur.

Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.