woensdag, mei 09, 2007

09/05: Er is er een jarig, bijna, bijna!

Hallo iedereen!

Ik ben eergister 11 maandjes geworden en dus ben ik mijn laatste weken als 0-jarige ingegaan! Spannend hoor! De oudjes zijn al volop aan 't voorbereiden voor mijn verjaardagsparty: uitnodigingen, taarten, versieringen, outfits,.. Er komt wat bij kijken hoor! Maar ja, ik word dan ook maar 1 keer 1 jaar hé! :-)

Nieuw deze week is mijn handengeklap! Jaja, eindelijk kan ik het! En zoals altijd wanneer ik iets nieuws kan, doe ik het nu de hele dag door natuurlijk hé! Ah, ja, stel je voor dat ik het ineens zou verleren! ;-)

Ook nieuw zijn mijn verwoede pogingen om mee te dansen. Ik wieg dan Stevie Wonder-gewijs heen en weer en steek daarbij soms mijn handjes in de lucht. Ik ben nog geen Shakira, maar ik ben toch al minder houterig dan papa. 8-)

Ik begrijp ook steeds meer woordjes; "hond" en "poes" begrijp ik al langer; ondertussen zijn daar nog "mama", "papa", "boterham", "drinken" en een paar speeltjes ("het eendje", "bumbo", enz..) bij gekomen. En natuurlijk "nee". :-) Maar het uit mezelf zeggen doe ik nog niet. Maar dat betekent niet dat ik zwijg hoor! Baneet gij! Ik brabbel er hele dagen op los! Alleen verstaan ze mij nog niet wur!

Wat ik steeds beter kan, is een paar zijwaartse passen zetten in of aan mijn box. En af en toe als ik rechtsta, laat ik mijn handjes ineens een paar seconden los en voor ik het weet sta ik dan dus zomaar helemaal alleen, zonder steun! Straf eh? Volgens mij duurt dat niet zo heel lang meer of ik zet mijn eerste pasjes alleen!

Oh, ja: vergeet zeker de nieuwe filmpjes niet uit te checken hé! En niet letten op mijn rare mama die daar staat te "hoezjemetoezjemetoezjen"; die heeft zeker wat teveel naar Bart De Pauws "amoesjamararara" gekeken. Dat wordt wat als ik later mijn vriendjes mee naar huis brengen. Oh boy! Genant ze! :-)

Allez, tot volgende week hé!

Liefs,
E-lise.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het Liezekeboe-filmpje is erg grappig!! :-)

12:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nee liezeken, de papa danst niet houterig, dat is mode!! ;D

2:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home