woensdag, juni 06, 2007

06/06: Bekan precies 1 jaar geleden..

Bekan precies 1 jaar geleden vond ik dat het tijd werd om mijn schoon bolleke nekeer te tonen op deze wereld. Ik word er helemaal melig ende weemoedig van; vandaar dat ik dees fotoke nog eens opdiepte en nog nekeer mama's blogje van exact precies 1 jaar geleden gelezen heb. Ze zagen mij toch graag komen hé, die oudjes? En nu zien ze mij zelfs nog lieverder! Maar allez, genoeg melan ende cholie en op naar het partyverslag!

Fashionably late kwamen de feestgangers tegen den drieën toe. Ze werden direct volgegoten met van dat lekker gebubbel (en ik mocht niet eens meedrinken! op mijn eigen verjaardagsfuif!! :-( ) en ondertussen kon het uitpakken der 700 cadeautjes beginnen hé. Leeeuuk dat dat was; heb echt superleuke en mooie dingetjes gekregen, van tof speelgoed tot een mooi kleedje en mijn eerste kettingkje!

Oma & opa hadden ook mooie ballonnen bij dus dat stond mooi bij de rest van de versieringen in de living! Daar hebben we dan een stukje taart gegeten (mama was erg trots over alle complimentjes die ze daarover kreeg!). Jaja: "WE" want ik heb toen dus mijn eerste stukje taart ooit gegeten hé! Ik vond dat best lekker, vooral de ananas die er tussenzat, vond ik de max!

Door al dat spelen enzo, was mijn middagdutje wel wat in 't water gevallen en daar was ik 's avonds wel wat van overstuur; 't heeft tot middernacht geduurd eer ik wat rustig werd en in slaap wou vallen. Maar ja, 't was alleszins een supertof feest dat ik nog wel eens zou willen overdoen! Nu zondag bijvoorbeeld! :-) Ah, ja, want dan is het "deel 2: de Nijzen". Aiai, als dat maar goedkomt. ;-)