woensdag, juli 11, 2007

11/07: Elise, de puist

Helleu iedereen!

Ik ben sinds kort een puist! 't Is te zeggen: een mee-eter! Ah, ja, want sinds kort ben ik aan het leren om te eten wat de pot van mijn oudjes schaft. Maar da's wel een serieuze verandering hoor; amai! Al die dingetjes die ik nog nooit gegeten heb, en ook allemaal kruiden enzo.. Ik moet er voorlopig nog niet veel van weten en eet dus met moeite een koffielepeltje in totaal. Zoals je ziet op de foto, duw ik ook vooral graag op mijn eten. :-) Ik krijg er dus lekker nog een potje bij, maar ja: dat gaat natuurlijk ook niet blijven duren hé.

Nog nieuw deze week, zijn mijn kleertjes! Ah, ja, want ik ben weer uit een maatje gegroeid en heb nu maatje 86. Mijn moesje werd daar weer melig van, want in verschillende winkels moet ze nu naar de peuterafdeling daarvoor en niet meer naar de baby-afdeling. Ja, zeg, ne mens blijft nie voor altijd jong hé!

Wat je zeker moet gaan uitchecken, zijn de nieuwe filmpjes die online staan; 2 van mijn verjaardagsfeestjes en dan nog eentje dat de oudjes in de Veluwe gemaakt hebben; toen ik daar nogal enthousiast was over de box die daar stond. 8-) Ik heb de rest van de filmpjes direct ook wat chronologisch gezet, want dat was maar een boeltje hé.

Zeg, weet je wat ik ontdekt heb? Baby Einstein! Dat is een supercoole gast die je per DVD wegwijs maakt in.. het leven gelijk dat ze zeggen! :-) Een aanrader voor andere peuters!

Oh, ja: voor de mensen die zo geschrokken zijn van 't feit dat ik al zo goed de trap op kan kruipen: ik moet wel toegeven dat ik daar een beetje vals bij speel; 't is nen open trap, dus ik kan mij aan het uiteinde telkens goed vastgrijpen wur! Beetje stiekem, ik weet het, maar de stiekeme kruiken gaan het verst over de dam!
Geen flàuw idee wat ik hiermee wil zeggen, maar het klinkt goed vind ik zelf! 8-)

Tot slot nog even vermelden dat mijne pépé geopereerd is aan zijnen halsslagader. Dat was natuurlijk even zorgen maken enzo, maar het is allemaal goed verlopen. Pépé: als ge dit hier leest als ge weer thuis zijt: herstel nog goed verder hé!

Allez, tot volgende week allemaal!

Liefs,
E-lise.