woensdag, juni 27, 2007

27/06: Fietsen op de heide, zij en ik alleen..

Hallo iedereen!

We zijn wij alweer terug van een leuk weekendje Veluwe zie! Ik heb mij rot geamuseerd met al die nieuwe indrukken enzo! Hoewel je ook wel aan mij merkt dat het op een gegeven moment genoeg is; gewoon al van rond te kijken raak ik soms al overprikkeld. En aan de andere kant kan ik het niet laten constant contact te zoeken met mensen. Ik kijk ze dan breedsmilend aan; de meesten zijn op dat punt al gesmolten maar voor de hardnekkige zuurpruimen voeg ik er dan soms een maf lachje aan toe. Geloof me: dan gaat iederéén plat. 8-)

Over lachjes gesproken: ik heb er de laatste tijd wel een èrg vreemd ontwikkeld. Eentje dat zo uit The Exorcist zou kunnen komen. 8-) Ik gebruik het vooral bij nieuwe en dus een beetje spannende situaties. Ik zal er eens een filmpje van maken, dan kunnen jullie allemaal meegriezelen. :-)

Maar terug naar de Veluwe dus: we hebben daar moooooi gewandeld èn ik heb daar voor de eerste keer op een fiets gezeten! Wel nog achteraan op het kinderzitje wur! Niet dat ik niet al zelf zou kunnen fietsen, maar ik laat mij gewoon liever vervoeren. 8-)

De autorit vond ik wel minder hoor. Zo'n 3 uur in de auto zitten.. Pfff.. hoe komen ze erbij! Ik heb zo hard geweend en geneut dat ze er gelukkig het eerstkomende decennium niet aan dènken om nog zover ergens met de auto naartoe te gaan. 8-)

Zeg, hebben jullie het al gezien bij de foto's? Ik kan nu ook al op (weliswaar lage) dingen kruipen hé! Mijn territorium breidt zich dus weer voor een stuk uit.

Stappen doe ik nog steeds enkel aan 't handje. Veel te eng alleen!

Heb ik al verteld van mijn nieuw tijdschriftenabonnement? Helemaal speciaal voor peuters. Pippo heet het en het is erg leuk! Sommige dingetjes zijn nog een beetje moeilijk maar die deeltjes houdt mama dan bij voor als ik wat groter ben.

We gaan er juist samen nog wat in kijken zie. Tot volgende week!

Liefs,
E-lise.