woensdag, augustus 29, 2007

29/08: Lopen krijgt vorm

Joooow de mannen!

Koken is passé, het is nu helemaal hip om vormpjes in.. euh.. vormpjesvormen te steken! De ronde lukken mij al supergoed, de rest is vaak nog wat zoeken, maar het interesseert mij mateloos! Bestaat dat: vacatures voor vormpjevormenstekers? Naja, laat maar; volgende week is 't vast weer iets anders.

De 100m kusjes werpen bijvoorbeeld! Cuuuuuuuuute!! Echt zo nen dikke smak op mijn handje en maar werpen daarna! :-)

Verbaal is het wat silgevallen (al heb ik "mama" en "papa" herontdekt; die daar eerst superblij mee waren maar nu ik van 's morgens tot 's avonds op hun zit te roepen niet meer zo; moeilijke mensen!). Het ligt nochtans op het puntje van mijn tong wat de schaapjes en de koetjes zeggen, maar het komt er nog niet echt uit. Ah, ja: schaapjes en koetjes, want dat zijn de beesten die hier in de Gezoarse velden het meest voorkomen hé. En als wij dan gaan wandelen, stoppen wij altijd bij die beesten en dan zit ik òòk al gefascineerd te kijken! Volgens mij ben ik gewoon redelijk makkelijk te fascineren! :-)

Verder merken mijn oudjes dat er meer en meer driftbuitjes komen opzetten. Als mij hiervoor iets werd afgepakt, vond ik dat allemaal best, maar dat pakt niet meer hoor! Of als je zegt dat iets niet mag; ja daaaag! Daar kan ik het moeilijk mee eens zijn wur! Hoe kan je nu peuter zijn en niets mispeuteren? Tsss.. Ik moet ook alles uitleggen!

En hoe zit dat met uw loopkunsten madam bloggermans, hoor ik jullie vragen? Hewel, dat heeft eigenlijk de laatste dagen weer ne ferme sprong gekend. Ik zak steeds minder door mijn beentjes; je ziet dat ik nu echt wel de drang te pakken heb om constant te lopen ipv af te wisselen met kruipen. Maar amai, zo'n werk in fasen bij mij zeg! :-)

Allez, tot de volgende keer alweer!

Liefs,
E-lise.