woensdag, september 26, 2007

26/09: Over teken en lieza-bijzen

Jow de mannen!

Pfff.. Ik loop al sinds het vorige blogje met ofwel een snotneus, een hoest, last van de spuitjes, tandpijn, krampen, enz.. 't Is iedere dag wel iets; ik slaap ook weer minder goed enzo, dus 't zit niet helemaal snor met mij! Maar ja, such is life for a peuter eh! :-)

Heb je mijn nieuw filmpje gezien? Dat was leuk zeg, daar in de speeltuin! Bieza-bijzen met mama, afschuiven met papa,.. Maar toch kan ik al niet wachten om dat allemaal alleen te doen!

Verder veel teken bezocht de laatste 2 weken. Eerst en vooral de spelotheek van Lokeren; een soort van bibliotheek voor speelgoed. Voor 2.5 euro lidgeld per jaar mag je telkens 2 stukken speelgoed (maar ook DVD's en driewielers enzo) meenemen die je max. 4 weken mag houden. Superhandig, want wij peuters zijn speelgoed snel beu en het is 1) duur en 2) neemt veel plaats in beslag. De eerste keer zijn we een grote curverbak vol blokken gaan halen. Mama had gezien dat ik daar in de wachtzaal van de kinderarts zo gefascineerd mee had zitten spelen, maar noppes natuurlijk eens die bak thuis stond! ;-) Straks dus aldergauw om iets anders gaan!

De andere teek was dan de bibliotheek. 't Was daar opening van een Boekbaby's-afdeling. Veeeeel kindjes, veel speelgoed en een babbel voor de oudjes.. Wat moet dat meer zijn hé? Ik ben nu dus officieel lid van de bibliotheek en ga gelijk een echte om de paar weken boekjes halen. Als ik ooit zoveel ga lezen als mama en papa, dan gaan ze mij daar nog veel zien! :-)

Die foto gezien van het tandenpoets-gebeuren? Tot nu toe werden mijn tandjes dus gepoetst met zo'n soort van vingerhoedje, maar vanaf nu is het dus met een gewone tandenborstel te doen hé, gelijk de grote kindjes! Ik laat dat allemaal goed toe, zo'n dingen. Als ge maar met mij bezig zijt! :-)

Nieuwe hobby van me: met mijn handen op mijn rug lopen, gelijk een oud peetsjen! Ze hebben het nog niet kunnen vastleggen op de gevoelige plaat, maar dat komt er nog wel van!

Salodders iedereen!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goh, je bent nu wel al een echte peuter hé, zoals je zelf zegt 8-)

4:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home