woensdag, februari 27, 2008

FEBRUARI: Over neurotische beertjes en spannende huwelijken

Hallo iedereen!

Voor de bezorgde medemens zal ik met de deur in huis vallen: die huilbuien zijn overgegaan en ik slaap ook terug veel beter. Wat dat weeral was, weet ik niet, maar kijk: 't is over! :-)

Over is ook mijn ouders hun schoon behang: ik heb een Picassoke gestoken en wat abstracte kunst achtergelaten op de muren. Kubisme, surrealisme,..: ik ben er nog niet helemaal uit maar degene die dit huis ooit overkoopt, wordt een rijk man in de toekomst!

Nog nieuwtjes:

1) ik kan helemaal alleen van de glijbaan! 't Is nog wat spannend enzo (dan haal ik mijn befaamde gebeef en heksenlach boven) maar 't is zooooooooo leuk!

2) da'k van 't straat ben! Check uit de coole maar bovenal superlieve manspersoon die op de foto's met mijn in de schommelstoel zit. Brentje heet ie en als we groot zijn gaan we trouwen. 8-)

3) ik ben er in geslaagd mijn mama's lievelingsbeertje af te nemen! Beertje Buni (--> remember DAAU?) kreeg ze 10 jaar geleden van mijn papa en stond altijd trouw op haar nachtkastje enzo. Niet meer dus! 8-) Naast mijn doekjes heb ik nu dus ook Beertje Buni om bij mij te slapen en om mij te troosten als ik me niet lekker voel of moetjes ben ofzo. :)

4) ik heb een hobby uitgebouwd tot obsessie. Ik was altijd al gefascineerd door categorieën (ik ga dan de kussens bij de kussens leggen, de handdoeken bij de handdoeken, enz.. Erg handig als mama de was uit de droogkast haalt!) en netheid maar nu breng ik het nog een stapje verder: ik leg de items in 1 categorie ook nog eens op een rijtje! Creepy en spooky. Een kleine neuroot is geboren! Hij zal uitstekend in onze familie passen. 8-)

5) zingen is zooooooooo tof! Favorieten van 't moment zijn de Teletubbies (Pipi, Lala en O) en Niiiiiiiijjjjjjjjjntje. Bijbehorende dansjes zijn natuurlijk onontbeerlijk! De oudjes moeten daar maar eens een filmpje van maken!

Allez, ik ga jullie maar weer eens laten. Bye!

Liefs,
E-lise.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jippiejeeej! nog eens nieuws :-) heb je een sprongetje gemaakt omdat je zoveel huilde?
ik wil wel een foto van de picasso zien hé :p
en leg alles maar proper in stapeltjes hoor, a zo'n propere meid. Arne is momenteel het tegenovergestelde; hij doet niet liever dan de was van het droogrekje trekken. Mss kan ie bij jou les komen volgen, hoeveel vraag je per uur ;-)
jeuj mag ik naar je trouwfeest komen?

dikke knuf van tante sas en arne-parne

10:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

goei smaak...mooie jongen die Brent ;-)

10:46 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Mijn Picasso is toch te zien bij de foto's..?

1:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

allé khebekik gisteren die laatste 3 foto's niet gezien :-O
maar nu dus wel; absoluut een kunstwerk eliseken! indien mijn muren nog niet vol zouden hangen zou ik je vragen maar helaas... ;-)

12:10 a.m.  

Een reactie posten

<< Home