donderdag, september 24, 2009

SEPTEMBER: 't Scholeken is weer begonnen!

Hallo iedereen!

Jipieeeeee! De school is weer begonnen!!! En ik weet dat je 't niet zou zeggen als je de foto hiernaast ziet, maar ik vind het èrg leuk hoor, op mijn nieuwe schooltje! ;-) De eerste 10 daagjes was het zo wat op en af, maar was ik het helemaal gewend en nu ga ik elke dag terug goedgemutst naar school! Ik heb dan ook een hele lieve juf (juf Sara) en al veel vriendinnetjes, dus dat kon ook niet anders hé.

De 3de week zijn de oudjes en ik wel al direct een weekje op reis vertrokken! Onze jaarlijkse trip naar Center Parcs hé. Ik vind dat elk jaar meer en meer de max. Wat daar allemaal te doen is vent! Zwemmen, in de Sahara spelen, dansen, toneeltjes, dieren aaien,.. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!

Verder ben ik ook al 2 keer ziek geweest sinds het nieuwe schooljaar. Tsja, azo veel kindjes bij elkaar, dat kan niet anders hé. Maar 't waren maar gewone verkoudheden met gewoon een paar daagjes koorts en gesnotter en dan gedaan. Juust dienen hoest hé; de longetjes blijven mijn zwakke plek.

Ik ben ook met het beste vriendje van mijn vroegere school naar het Boudewijnpark geweest! Dat was zoals altijd erg leuk: dolfijntjes kijken, lekker spelen, in vanalle attracties zitten, enz.. En zoooo tof dat ik Jenneke nog eens kon zien. :-)

Oh, ja: blij jullie te kunnen melden dat ik het liegen nu echt wel onder de knie heb. Als mama zegt dat iets niet mag, zeg ik gewoon doodleuk dat papa gezegd heeft dat het wèl mag. Of als ik iets meegepakt heb van speelgoed uit de klas en in mijn boekentasje gemoffeld heb, dan zeg ik gewoon dat dat mocht van juf Sara. Ik moet er alleen nog iets op vinden dat ze mij bijna nooit geloven. Want die volwasssenen gaan dus alles tegen mekaar zeggen en dan komt dat dus uit enzo hé! Iemand tips?

Verder ben ik nog typisch het meisje dat graag stiekem dingetjes gaat verleggen. Zo vindt papa al eens iets van speelgoed in zijn computertas en vindt mama de papieren zakdoekjes ineens bij de keukenhanddoeken. Gjappig hé?

Tenslotte nog even vertellen dat het dan eindelijk zo ver is: de Kaka- en Pipifase is aangebroken! De oudjes dachten dat er her en der al wel eens zo'n faseke geweest was, maar nu is het duidelijk: ik kan over bijna niets anders meer praten. Enkele staaltjes van deze stoelgang- en urine-obsessie:

- "Jij bent kaka en ik ben pipi. Hihihihihihi!!!!"
- "Wat ik ga eten op de boterham? Kaka natuurlijk!! Hahahhahaa!!"
- "Ken je dat verhaaltje mama? Van de pipi's en de kaka's en de pipi's en de kaka's?"

Ze hopen hier thuis alleszins dat die fase snel gaat passeren.

Allez, ik ga jullie laten, want in oktober staat er alweer vanalles op het programma, dus..

Saluu!!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

pas op eliseke, die volgewassenen zijn geslepen hoor, je kunt die dus niet alles wijsmaken ;-)
Leuke pipi en kakagrapjes hoor, tante sas moest er toch mee lachen (maar dat wilt natuurlijk niks zeggen zou je mama je duidelijk maken) ;-)
Echt tof dat je t scholeke zo leuk vindt! je wordt al een flinke meid hé! En met de dag word je nog mooier ;-) Je lijkt me een echt lacherke, net als je neefje Arne.
Tot volgende maand lieve meid!
dikke kus en knuffel van je tante en je neefje.

1:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home