maandag, juni 01, 2009

MEI: Wat was er nu weer de 7de juni..?

Hello!

Deze maand is echt gigantisch snel voorbijgevlogen. Gelukkig maar want zo is het nu maar 6 keer meer slapen tot mijn verjaardag! Mama en papa hebben heel veel in ons huisje gewerkt en heb ik veel alleen moeten spelen; maar soms ging ik ook bij de grootoudjes of kwam babysit Anja langs. Ons huisje is er nu veeel leuker op geworden (vooral de veranda waar nu heel veel speelgoed staat!) en de tuin in nu ook veel kindvriendelijker! En zo was het dus ineens tijd om af te tellen naar 7 juni en alle voorbereidingen die daarbij te pas komen. 7 juni is nog 6 keer slapen!

Oh, ja: op school hebben we wel vanalles gegaan: een bezoekje aan een boerderij, een toneel èn er was sportdag! Allemaal erg leuk maar ook erg vermoeiend; ik heb het precies terug wat moeilijker met volle dagen naar school te gaan. En dat met mijn feestje dat in aantocht is; nog 6 keer slapen trouwens!

Verder ben ik nog steeds een enorme kleure- en tekenmie. Dat is het enige waar ik echt zò lang zò geconcentreerd mee bezig kan zijn. En ik doe ook zo vreselijk mijn best om binnen de lijntjes te kleuren; ik kan het echt al heel flink! Gelukkig maar, want de traktatie voor mijn verjaardag (die is binnen 6 keer slapen) heeft daar ook mee te maken!

We hebben op school alweer een rapportje gekregen! Deze keer had ik wel positieve tekentjes voor "voor mezelf opkomen", maar nu stond er een regenwolkje bij "ik kan zorg dragen voor mijn gerief". En inderdaad: ik ben al vanalles kwijtgeraakt: fruitdoosjes, giletjes, jassen, mutsen, enz.. Gelukkig is alles goed gelabeled zodat het meeste wel terecht komt, maar toch.. De oudjes hebben zich daar al kwaad in gemaakt maar blijkbaar leer ik het toch niet goed. Iemand tips? Ah ja! Als ik voor mijn verjaardag (nog 6 keer slapen is dat geloof ik) cadeautjes krijg, moet ik daar ook zorg voor dragen hé!

Allez, ik ga jullie laten. Nog een beetje dromen en vertellen tegen jan-en-alleman over mijne verjaardag! Weten jullie hoeveel keer nog slapen?? Nahààààà! Jullie mogen het lekker zelf uitzoeken!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous tante sas said...

jeuj nog 6 keer slapen!!!! kzal maar snel in mijn bedje kruipen dan is het nog maar 5 keer als ik goed kan tellen ;-)
raak jij zo vanalles kwijt zo op school? ook niet makkelijk natuurlijk om op al je spulletjes een oogje te houden ;-)
tot zondag treezebezeke!
dikke knuffel

11:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home