maandag, juni 29, 2009

JUNI: Vakantie!!

Aloha!

Ik ben verjaa-haaaaard!!! En dat was leeeuuuk!! Veel kindjes, veel taart, veel cadeautjes en lekker veel zon zodat we buiten konden spelen! 3 jaar ben ik nu, dus echt wel al een grote meid hé! En in tegenstelling tot wat de oudjes vreesden, ben ik gestopt met obsederen over mijn verjaardag en ben ik dus (nog niet ;-) beginnen vragen naar mijn 4de verjaardag. ;-)

Juni was echt wel leuk, want we zijn ook op schoolreis geweest! We gingen naar een dierenpark waar ook een speeltuin aan was. Voor het eerst at ik dus mijn boterhammetjes (allez, de mama had sandwichkes gesmeerd ;-) niet thuis! Erg spannend was dat; alsook de reis met die gigantisch grote bus! Doodmoe kwamen we allemaal thuis natuurlijk. Maar wel vol leuke verhalen!

En dan was het tijd voor dat feest waar we al zo lang voor geoefend hadden natuurlijk: het schoolfeest! De strooien rokjes gingen aan, de Hawai-slingers werden rond onze nek gehangen en dan was het: shaken maar! Ik mag wel met enige trots zeggen dat ik het héél goed gedaan heb! Ik was eigenlijk helemaal niet zo afgeleid door al dat volk; ik had het veel te druk met mij te amuseren: dansen en keiluid "owè owè" meeroepen met Belle Perez! :-)

En daarna was het dan oudercontact. Met knikkende knieën ging ik daar mee naartoe natuurlijk want ja: 't is altijd afwachten wat ze allemaal gaan zeggen hé. Maar allez: ik ben weer officieel een heel braaf, lief kind dat nooit ruzie maakt en veeeel socialer is geworden tov een paar maanden geleden. Ik ben helemaal opengebloeid! Dat was natuurlijk supernieuws! Verder zei de juf ook dat ik erg goed kan werken, me heel goed kan concentreren en dat ik dus echt wel uitblink in het maken van de opdrachtjes die ik krijg in de klas. Niet nodig te zeggen dus dat de oudjes alwéér helemaal glunderden van trots! Die zijn net 2 glimmende lichtstaven de laatste weken. ;-)

Mama en ik hadden trouwens koekjes gebakken voor mijn 2 juffen, juf Lut & juf Gonda. Met een speciale stift hadden we er ook nog "bedankt" op geschreven en dan zat er een foto van mij op het schoolfeest bij waar we ook nog iets op geschreven hadden. Ze waren er precies wel blij mee! :-)

En nu is het dus vakantie! Ik hoop dat mijn mama mij wat kan entertainen hoor, want aan juf Lut heeft ze grote schoenen te vullen! En mijn ma heeft al een 42, dus dat belooft! Normaal gezien komen er wel veel kindjes spelen, maken we veel uitstapjes met papa erbij en dan is er ook nog Speloke, dus volgens mij zit het wel snor!

Liefs,
E-lise.

1 Comments:

Anonymous tante sas said...

jeuj!!!! nog een bericht in het dagboek van eliseken!
en wat een leuke supertoffe fantastische foto's weer. Zeker die van op je schoolfeestje.
En blijkbaar volg je je mama op als keukenprinses. Alsof je nog niet genoeg prinsesje bent :-)
dag lief hawaiaans engeltje!
kus,
tante sas

9:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home